مسئولان قضایی استان اصفهان به درخواست بیش از ۳ هزار نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کردند

13:47 - 08 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۰۴۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان اصفهان به درخواست بیش از ۳ هزار نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کردند
رییس کل دادگستری اصفهان گفت: مسئولان قضایی استان در سال جاری به درخواست حقوقی و قضایی ۳ هزار نفر و ١۴٠ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری اظهار کرد: آمار ملاقات‌های مردمی دادگستری استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ از مرز۳ نفر گذشت.

 رییس کل دادگستری اصفهان تصریح کرد:مسئولان قضایی استان  روز گذشته نیز با ۲۱۰ نفر از مراجعان دیدار و به درخواست حقوقی و قضایی آن‌ها رسیدگی کردند.  

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳ هزار و ١۴٠ نفر مراجعه کننده موفق به ملاقات با مسئولان قضایی استان شدند که ۹۳۰ مورد، مربوط به تیرماه سال جاری بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری، هدف از این ملاقات‌ها را شناسایی مشکلات و بر طرف کردن موانع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی مراجعین عنوان کرد.  

دوشنبه‌های هر هفته مراجعانی که تمایل به ملاقات با مسئولان قضایی استان را دارند با حضور در محل دادگستری کل استان اصفهان به پیگیری و رفع مشکلات پرونده‌های قضایی خود می‌پردازند و در شهرستان‌ها نیز روز‌های سه‌شنبه مخصوص ملاقات مراجعین با روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان اصفهان است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *