۶۰۰ اتوبوس پس از مراسم اربعین به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران اضافه می‌شود

9:09 - 07 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۷۷۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
۶۰۰ اتوبوس پس از مراسم اربعین به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران اضافه می‌شود
رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری هزینه بیش از ۶۰۰ اتوبوس را پرداخت کرده که قرار است پس از اربعین به ناوگان حمل‌و نقل عمومی تهران اضافه شود.

خبرگزاری میزان - مهدی چمران در حاشیه یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به خرید اتوبوس از سوی وزارت کشور، گفت: شهرداری برای بیش از ۶۰۰ اتوبوس هزینه‌ها را پرداخت کرده که قرار شده پس از اربعین به ناوگان تهران اضافه شود و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا مهرماه تامین می‌شود و روز گذشته ۲ اتوبوس‌ساز را دیدیم و یک نفر از آن‌ها از ساخت ۳۰ اتوبوس خبر داد و بعید می‌دانیم تعداد اتوبوس‌ها از ۱۰۰ دستگاه بگذرد و اتوبوس‌های اورهال شده نیز هر موقع که آماده شود بلافاصله وارد خطوط خواهند شد.

وی ضمن اشاره به تفاهم شهرداری، وزارت صمت و نفت و با بیان اینکه برای خرید تاکسی برقی تسهیلات پرداخت می‌شود، ادامه داد: هزینه یک تاکسی برقی یک میلیارد تومان است که ۴۰۰ میلیون تومان وزارت نفت پرداخت می‌کند و بیش از ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و رقمی نیز برای تاکسی قبلی مالک در نظر گرفته می‌شود و راننده می‌تواند با داشتن مبلغ کمی، تاکسی برقی خریداری کند.

رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران به خطر تردد موتورسیکلت‌ها در سطح شهر، اشاره کرد و افزود: موتورسیکلت‌های برقی به گونه‌ای تنظیم خواهد شد که سرعت آن بیشتر از ۶۰ کیلومتر نباشد.

چمران با بیان اینکه هنوز مقصر حادثه غرق شدن دو کودک مشخص نشده است، اظهار کرد: در این بوستان چیزی کم و کسر نگذاشتند و کودکان چطور از فنس ۲.۵ متری بالا رفتند و باید فکری به حال Hse و ایمنی کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *