برخورد با ۱۰۰ مدیر شهرداری بهدلیل کمکاری در رسیدگی به شکایتهای مردمی/ انتصاب مدیران متاثر از عملکرد آنها در مواجهه با پیامهای مردمی است
خبرگزاری میزان - رضا ناصری سرای در گفتوگو با میزان در خصوص میزان مزاحمتهای تلفنی برای سامانه ۱۳۷ پلاس گفت: خدا را شکر ما خیلی مزاحم تلفنی نداریم و خوشبختانه تماسهای غیر مرتبط با ما و ایجاد مزاحمت زیر یک درصد است.
وی در رابطه پرتکرارترین مسائلی که مردم به سبب آنها با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس میگیرند اظهار کرد: غالب موضوعاتی که مردم برای آنها با ما تماس میگیرند به موضوعات خدمات شهری مربوط میشود چرا که بیشترین خدمات ما هم در همین حوزه است و آنچه از شهرداری انتظار میرود رفت و روب شهر و مسائلی از این قبیل است و بیشترین تماس مربوط به جمعآوری زباله و ضایعات است.
ناصری سرای گفت: در ازای هر درخواست بلافاصله به واحد اجرایی مربوطه گزارش داده میشود و از آن واحد اجرایی مطالبه میشود که اگر درخواست قابل انجام است به درخواست رسیدگی شود و چنانچه این اتفاق صورت نگیرد یک امتیاز منفی برای واحد اجرایی مربوطه در نظر گرفته میشود.
وی در مورد این مسئله که تا کنون با چند واحد اجرایی در این باره برخورد شده است بیان کرد: بر طبق آمار سال گذشته با بیش از ۱۰۰ مدیر در این باره برخورد شده و ما بیش از ۱۰۰ مدیر را داشتیم که به هیاتهای تخلفات ادارای و فرایندهای رسیدگی رفتند و برکناری هم داشتیم.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران با بیان اینکه رویکرد امروز شهرداری تهران این است که حتما نظرات مردم و عملکرد مدیران شهرداری در مواجهه با پیامهای مردم را بر انتصاباتشان موثر باشد، توضیح داد: این مسئله با مدیران نواحی آغاز شد و در حال گسترش در تمامی بخشهای شهرداری و حتی کارشناسانی که با مردم مواجهه دارند است، ما در تکریم ارباب رجوع حساسیم و چنانچه گزارشی در این خصوص دریافت کنیم حتما با آن برخورد میکنیم.
ناصری سرای متذکر شد: ما اگر از جانب شهروندان شکایت، گزارش تخلف و فساد داشته باشیم، گزارش و مستندات شهروندان را در اختیار نهادهای نظارتی شهرداری از جمله حراست و بازرسی قرار میدهیم تا مورد بررسی قرار گیرد و اگر موضوع به نتیجه برسد، منتظر عزل و نصب نمیمانیم و بلافاصله برخورد میکنیم.
انتهای پیام/