سفر رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان سیستان و بلوچستان با هدف بهره برداری از ۷ پروژه ثبتی

7:47 - 02 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۹۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سفر رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان سیستان و بلوچستان با هدف بهره برداری از ۷ پروژه ثبتی
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور افتتاح ۷ عمرانی ثبت به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

خبرگزاری میزان - حسن بابایی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد و از سوی حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی این استان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر یک روز به سیستان و بلوچستان پس از مراسم استقبال با حضور در محل گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به استان سیستان و بلوچستان، بازدید از اداره کل ثبت استان و دیدار با کارکنان، حضور در شورای قضایی استان و آیین بهره برداری از ۷ پروژه عمرانی ثبت در استان است.

گفتی است؛ در راستای اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به استان سیستان و بلوچستان و جلسه ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با علما و مسئولان شهرستان ایرانشهر و گلایه مندی از عدم گسترش ساختار قضایی و اداری در این استان ، برابر تفاهم نامه مورخ دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ سازمان با استانداری استان مقرر شد سازمان ثبت از محل منابع داخلی مشروط به تامین زمین و زیر ساخت‌ها توسط استانداری نسبت به احداث و ایجاد ۷ نمایندگی در شهرستان‌های میرجاوه، دلگان، مهرستان، گلشن، لاشار، فنوج، اسپکه و کنارک اقدام کند.

بعد از گذشت کمتر از ۲ سال، سازمان ثبت نسبت به احداث ۷ ساختمان به مساحت هر یک ۱۸۹ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال و تامین نیروی انسانی در حد امکان جهت گسترش خدمات و کاهش هزینه اهالی و تسریع اجرای تکالیف قانون جامع حدنگار اقدام کرده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *