احتمال حضور ستاره کشتی ایران در جهانی صربستان پائین است

9:10 - 02 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۹۱۷
احتمال حضور ستاره کشتی ایران در جهانی صربستان پائین است
شانس حضور کامران قاسم‌پور چهره شاخص کشتی آزاد دنیا در مسابقات جهانی صربستان بسیار پائین است.

خبرگزاری میزان - کامران قاسم‌پور، دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان بار دیگر در اردوی تیم ملی مصدوم شد تا حضور وی در مسابقات جهانی ۲۰۲۳، در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

آسیب دیدگی قاسم‌پور در خردادماه موجب شد تا کادر فنی امیرعلی آذرپیرا،‌ قهرمان دو دوره مسابقات زیر ۲۳ سال جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم را در یک وزن پائین‌تر به مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی در بوداپست اعزام کند.

آذرپیرا در آن رقابت‌ها و در وزن ۹۲ کیلوگرم نتایجی مطلوبی کسب کرد تا کادر فنی در صورت عدم اعزام قاسم‌پور به جهانی بتواند از ظرفیت این کشتی گیر استفاده کند. 

در  همین راستا محسن کاوه، مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره آسیب دیدگی کامران قاسم‌پور، گفت: متاسفانه قاسم‌پور از ناحیه پای مخالف مصدوم شد و اردوی تیم ملی را ترک کرد و بنا به نظر کادر پزشکی احتمال رسیدن او به پیکار‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان بسیار پایین خواهد بود. 

وی تصریح کرد: به طور حتم کادر فنی با بررسی تمامی جوانب امر بهترین تصمیم را در خصوص نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در جهانی صربستان خواهد گرفت. 

رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی سال جاری روز‌های ۲۵ شهریور تا ۲ مهرماه به میزبانی شهر بلگراد در کشور صربستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *