مزایده هزار و ۷۰۰ موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان شاهین‌شهر برگزار شد

14:55 - 01 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۸۳۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مزایده هزار و ۷۰۰ موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان شاهین‌شهر برگزار شد
رییس کل دادگستری استان اصفهان از برگزاری مزایده فروش هزار و ۷۰۰ دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان شاهین شهر خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسدالله جعفری گفت: حسب تأکیدات رییس قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر وسایل نقلیه توقیفی و ضبط شده موجود در پارکینگ‌ها و انبار‌های سازمان اموال تملیکی و گمرک، موضوع در دستور کار دادگستری کل استان قرار گرفت.

وی افزود: در مورد موتورسیکلت‌های توقیفی با وجود اطلاع‌رسانی مکرر از سوی فراجا در استان به مالکان برای مراجعه به مراجع جهت دریافت و تحویل موتور سیکلت‌های خود، تعداد کمی از افراد برای تحویل مراجعه کرده که پس از احراز مالکیت تحویل آنان شده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: در همین رابطه و در اولین مرحله، تعیین تکلیف هزار و ۷۰۰ موتورسیکلت اوراقی موجود در پارکینگ‌های شهرستان شاهین شهر به ارزش تقریبی ۱۶ میلیارد ریال با انجام کار اجرایی ثبت مشخصات و واگذاری این موتور سیکلت‌ها به صورت قانونی انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان از تداوم این اقدام در آینده خبر داد.

شجاعت و ایثار از خصایص حافظان امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین جعفری که به اتفاق سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان با خانواده این دو شهید والامقام دیدار کرد، ضمن ابلاغ سلام و تبریک و تسلیت رییس قوه قضاییه، یاد و خاطره تمامی شهدای جان بر کف نیروی انتظامی را گرامی داشت.

وی گفت: امنیت ودیعه‌ای الهی و یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیاز‌های یک ملت و کشور برای پیشرفت، قوام و سربلندی است و کسانی که توفیق خدمت در این مسیر را دارند، اگر به فیض شهادت نائل شدند که به رستگاری عظیم دست یافته اند و اگر در این راه شهید هم نشوند، اجر شهید را خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری با اشاره به احساس تکلیف و اقدام شجاعانه شهیدان زاده احمدی و شفیعی افزود: بی شک این روحیه ایثار و جهاد کم نظیر ساخته و پرداخته پدران، مادران و همسرانی است که با سرمشق گرفتن از امیرالمؤمنین (ع) و صدیقه طاهره (س) انسان‌هایی تربیت نمودند که اینگونه با شجاعت در دفاع از حریم امنیت جانفشانی کردند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در پایان با اهداء لوح از خانواده این دو شهید تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *