مهم‌ترین اقدامات مناطق نفت‌خیز جنوب در مراسم اربعین ۱۴۰۲

14:31 - 01 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۸۲۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مهم‌ترین اقدامات مناطق نفت‌خیز جنوب در مراسم اربعین ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: نفت جنوب مانند سال‌های پیش برای میزبانی و خدمت‌رسانی به زائران و موکب‌داران آمادگی کامل دارد و در این زمینه افزون بر اعزام تجهیزات راهداری و عمرانی به مرزها، زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش شانا، علیرضا دانشی در حاشیه آیین آغاز رسمی خدمت‌رسانی مواکب حسینی در مرز چذابه، گفت: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت ملی حفاری یک قرارگاه را در دو مرز شملچه و چذابه تشکیل داده‌اند و در حال انجام اقدام‌هایی برای کمک به زیرساخت‌های اربعین در این مرز‌ها هستند.

وی افزود: وسایل نقلیه سنگین مجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب حدود ۵۰۰ دستگاه است که در مرز‌های شلمچه و چذابه فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه امیدواریم به زائران خدمت‌های مطلوبی ارائه می‌دهیم، اظهار کرد: آنچه حائز اهمیت است مردمی بودن این اقدام است و ما به‌عنوان بخش دولتی فقط برای کمک به زیرساخت‌ها در صحنه حاضر هستیم تا زائران با آرامش بتوانند تردد کنند.

دانشی تصریح کرد: افزون بر کمک به زیرساخت‌ها، مجموعه مناطق نفت‌خیز دو موکب در مرز‌های شلمچه و چذابه راه‌اندازی کرده است.

استقرار ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین نفت در مرز چذابه و شلمچه

در همین حال، امیر بصیری، مدیر عملیات ترابری مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در زمینه ارائه خدمات پرشور به زائران اربعین و هماهنگ با دیگر دستگاه‌های اجرایی، ۵۰۰ دستگاه خودرو سنگین و سبک در دو مرز چذابه و شلمچه مستقر شده است.

وی افزود: پیرو هماهنگی با ستاد اربعین استان خوزستان، تجهیزات خود را برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر در مرز‌های چذابه و شلمچه مستقر کردیم.

مدیر عملیات ترابری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو سنگین و سبک از جمله تانکر‌های آب‌رسانی، بالابرنده، کشنده و تریلر، خودرو‌های راهداری و خودرو‌های حمل نفر شامل اتوبوس، ون و مینی‌بوس و خودرو‌های سواری در دو مرز چذابه و شلمچه آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند.

بصیری گفت: ماشین‌آلات ترابری در عملیات حمل و جابه‌جایی کیوسک، مخازن آب، ادوات ساخت‌وساز، مصالح، تجهیزات و جابه‌جایی زائران از شهر‌ها به پایانه مرزی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *