سرپرست معاونت حقوق عامه دادگستری سیستان و بلوچستان: علیه ارگان‌هایی که در اجرای مصوبات شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی کوتاهی می‌کنند اعلام جرم خواهد شد

14:18 - 30 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۳۰۳۵۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سرپرست معاونت حقوق عامه دادگستری سیستان و بلوچستان: علیه ارگان‌هایی که در اجرای مصوبات شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی کوتاهی می‌کنند اعلام جرم خواهد شد
دومین نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان سیستان و بلوچستان با حضور سرپرست معاونت حقوق عامه دادگستری کل این استان، برگزار شد.

خبرگزاری میزان - ابوالفضل احمد زاده اظهار کرد: برای ارگان‌هایی که در اجرای مصوبات شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی کوتاهی می‌کنند و آن را اجرایی نمی‌کنند اعلام جرم می‌کنیم.

وی گفت: قوه قضاییه با کسانی که در حفظ حقوق بیت المال کوتاهی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادگستری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اخذ و شناسایی افرادی که در ده سال گذشته اقدام به تصرف اراضی ملی کردند در دستور کار جلسه قرار گرفت و مقرر شد تا این افراد شناسایی و طبق دستور دادستان مرکز استان برای آن‌ها پرونده مجزای کیفری و به تناسب پرونده حقوقی تشکیل شود.

احمدزاده از کارشناسان حقوقی ادارات نیز خواست تا در صورت شناسایی این افراد شکایت خود را به مراجع قضایی اعلام کنند تا هیچ حقی از بیت المال و حقوق مردم ضایع نشود.

وی با تاکید بر برگزاری نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در شهرستان‌های استان سیستان بلوچستان با محوریت رییس حوزه قضایی و دادستان، گفت: مصوبات این شورا‌ها در شهرستان‌های استان قابلیت اجرا دارد و در مرکز استان هم این نشست‌ها تشکیل شده و استمرار دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *