نساجی هم مشتری مهاجم پرسپولیس شد

15:08 - 28 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۹۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نساجی هم مشتری مهاجم پرسپولیس شد
باشگاه نساجی هم به جمع مشتریان مهدی عبدی اضافه شد و قائمشهری‌ها هم خواهان به خدمت گرفتن مهاجم پرسپولیس شدند.

خبرگزاری میزان - هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور شب گذشته از تقویت این تیم به خصوص در خط حمله خبر داد و گفت: ۳ گزینه داخلی در پست مهاجم مدنظر ما هستند که مهدی عبدی، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس نیز یکی از آن‌هاست. 

باتوجه به اینکه عبدی با پرسپولیس قرارداد دارد برای این انتقال باید رضایت این باشگاه جلب شود، پس به احتمال زیاد این جدایی قرضی خواهد بود که در اینصورت وی دوباره به پرسپولیس برمی‌گردد.

عبدی که فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی کردن به دست نیاورد، به دنبال جدایی از سرخ‌پوشان بود، اما در نهایت در جمع شاگردان گل‌محمدی ماندنی شد تا شاید اوضاع برایش در فصل پیش رو بهتر شود.

گفته می‌شود باشگاه نساجی هم به جمع مشتریان عبدی اضافه شده و قائمشهری‌ها هم خواهان به خدمت گرفتن مهاجم پرسپولیس شده‌اند. البته این جدایی همانطور که گفته شد نیاز به رضایت گل محمدی دارد و باید دید سرمربی سرخ‌پوشان راضی به جدایی این مهاجم خواهد شد یا خیر.

به گزارش میزان، صبح امروز  صادق درودگر مدیرعامل نساجی طی نامه‌ای رسمی به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس خواستار جذب عبدی شد. با توجه به اینکه بازیکن فوق با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد باشگاه نساجی مکاتبه با باشگاه پرسپولیس را به صورت رسمی آغاز کرد و منتظر پاسخ مسئولان این باشگاه است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *