فروش بلیت پروازهای اربعین از ساعت ۲۴ آغاز می‌شود

19:09 - 25 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۴۶۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
فروش بلیت پروازهای اربعین از ساعت ۲۴ آغاز می‌شود
سخنگوی ایران‌ایر اعلام کرد که فروش بلیت پرواز‌های اربعین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود.

خبرگزاری میزان_ حسام قربانعلی‌بیک، سخنگوی ایران‌ایر، گفت: پیرو اعلام قبلی، فروش بلیت پرواز‌های اربعین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۲۴ امشب آغاز خواهد شد.

وی همچنین ضمن بیان این‌که امسال ایران ایر پرواز تهران-نجف-تهران را انجام خواهد داد و از مبدا/مقصد مشهد پروازی به نجف نداریم، افزود: قیمت بلیت رفت و برگشت تهران-نجف ۸ میلیون تومان است.

سخنگوی ایران‌ایر، بیان کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برقراری پرواز از چند شهر از جمله شاهرود و زنجان به مقصد نجف هستیم.

وی در خصوص ظرفیت پروازی ایران‌ایر در ایام اربعین، افزود: پیش‌بینی کرده‌ایم در ایام اربعین حدود ۱۰۰ پرواز رفت و برگشت توسط ایرلاین ملی انجام شود.

قربانعلی با اعلام این‌که قیمت مصوب پرواز‌ها ۴ میلیون تومان (رفت یا برگشت) است، اضافه کرد: در روز‌های قبل از اربعین این امکان وجود دارد با کاهش تقاضا قیمت بلیت پرواز نجف ـ تهران را تعدیل کنیم، در حال بررسی این برنامه هستیم تا بتوانیم تسهیلاتی را ایجاد کنیم تا زائران اربعین بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با یادآوری اینکه هزینه برگشت زمینی از نجف یا کربلا به‌سمت مهران و از مهران به تهران حدود ۲ میلیون تومان است، اظهار کرد: به‌دنبال آن هستیم تا با یک نرخ مناسب زائران را به استفاده از هواپیما برای پرواز برگشت ترغیب کنیم.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: اربعین ایران ایر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *