فرایند ثبت و اصلاح سفارش کتابهای درسی از چهارشنبه آغاز میشود
خبرگزاری میزان - بر اساس اطلاعیه سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی، تمامی دانش آموزان میانپایه که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام نکردهاند، از فردا چهارشنبه، ۲۵ مرداد، در صورت ثبتنام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، می توانند ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (http://my.medu.ir و http://irtextbook.ir و http://my.gov.ir) نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام کنند.
طبق این گزارش، دانشآموزانی که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از روز چهارشنبه ۲۵ مرداد، میتوانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام کنند.
با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، این سازمان از تمامی دانشآموزان پایههای ورودی خواست تا نسبت به ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام کنند.
صدور حواله توزیع کتابهای درسی برای دانشآموزان مشروط به ثبت نام قطعی آنها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتابهای درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است.
انتهای پیام/