دیدار مردمی رئیس دادگستری شهرستان دنا با اهالی روستای توت نده برگزار شد

14:27 - 24 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۹۱۸۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دیدار مردمی رئیس دادگستری شهرستان دنا با اهالی روستای توت نده برگزار شد
رئیس دادگستری شهرستان دنا استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور در روستای توت نده ضمن برپایی دیدار مردمی به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۳۰ نفر از شهروندان پرداخت.

خبرگزاری میزان – حبیب غلام پور رئیس دادگستری شهرستان دنا و جمعی از مسئولان قضایی در توت نده بزرگترین روستای شهرستان میز خدمت قضایی برپا کردند.

حبیب غلام پور با بیان اینکه یکی از اهداف این برنامه دیدار مردمی و ارائه معاضدت‌هایی قضایی به مردم است، اظهار کرد: یکی از اهداف عالیه قوه قضاییه حضور مسئولان قضایی در بین مردم و تلاش در جهت برقرای امنیت و آرامش در جامعه است و در همین راستا دیدار مردمی در بزرگترین روستای شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مراجعان بیشتر ۲ به مشکل اساسی روستای توت نده که اختلافات بین دهیاران و شورای اسلامی و مسئله آب آشامیدنی است را مطرح کردند و خواستار پیگیری شدند.

رئیس دادگستری شهرستان دنا تصریح کرد: با توجه به اختلافات بین دهیاری و اعضای شورای اسلامی روستا در موضوعات مالی، این پرونده با توجه به مشارکت احدی از مسئولان شهرستان در آن، با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای مرکز استان صادر شده است و قرار شد جهت روشن شدن موضوع جلسه‌ای رئیس دادگستری شهرستان دنا، دادستان و نمایندگان مردم روستای توت نده برگزار شود.

غلام پور درخصوص مسئله آب آشامیدنی این روستا بیان کرد: کمبود شدید آب در روستای توت نده ناشی از استفاده اهالی، از آب آشامیدنی برای آبیاری باغات روستا است و در همین رابطه آبفای شهرستان انشعابات غیر مجاز زیادی را شناسایی، پرونده قضایی برای آن‌ها تشکیل و در این زمینه اقدام لازم و فوری توسط دادستانی و شرکت آبفا و نیروی انتظامی صورت گیرد. 

وی افزود: به منظور تعامل و استفاده از ظرفیت سایر نهاد‌ها و ادارات در حل درخواست‌های مردم، متناسب با موارد احتمالی هر روستا، مدیران ادارات شهرستان، مسئولان قضایی را همراهی می‌کنند.

رئیس دادگستری شهرستان دنا تصریح کرد: دیدار مردمی در روستای توت نده از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا با حضور امام جمعه شهر سی سخت، بخشدار مرکزی، مدیر شرکت آبفای شهرستان دنا برگزار و به درخواست‌های ۳۰ نفر از مراجعان رسیدگی شد و تا ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته ادامه داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *