رئیس کل دادگستری سمنان: به اجابت قانونی دغدغه‌های مردم حساس هستیم

15:11 - 22 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۷۵۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری سمنان: به اجابت قانونی دغدغه‌های مردم حساس هستیم
رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه به اجابت قانونی دغدغه‌های مردم حساس هستیم، گفت: مسئولان دستگاه قضایی استان با حضور در بین مردم، علاوه بر پیگیری مسائل قضایی و ارشاد قانونی، مشکلات آنها را به مسئولین اجرایی مربوطه انتقال می‌دهند. 

خبرگزاری میزان- محمدجعفر عبدالهی شب گذشته (۲۱ مردادماه) با حضور در مسجد جامع گرمسار شنونده نکات و حرف‌های شهروندان و نمازگزاران گرمسار بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در حاشیه این مراسم گفت: با تداوم و تکرار حضور در بین اقشار مختلف گرمسار در مسجد جامع و اماکن مختلف به دنبال شنیدن مطالب و مسائل مردم و گره گشایی از نیاز‌های آنان هستیم. 

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه قضایی استان با حضور در بین مردم، علاوه بر پیگیری مسائل قضایی و ارشاد قانونی، مشکلات آنها را به مسئولین اجرایی مربوطه انتقال می‌دهند. 

عبدالهی با اشاره به عمده مسائل شهروندان گرمسار افزود: برخورد قانونی در موضوع حفظ امنیت روانی در فضای مجازی و به خصوص تشکیل شورای ویژه آب و بررسی دست اندازی‌ها به حوزه حبله رود از عمده مطالبات مراجعان بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: در بسیاری از مطالبات اجتماعی، دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌ها دخیل بوده و تلاش می‌شود مسائل و مطالبات شهروندان گرمسار، تا آنجاکه در حدود اختیارات قانونی دادگستری استان سمنان است، به صورت جدی پیگیری شود، چراکه به اجابت قانونی دغدغه‌های مردم حساس هستیم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *