تاثیر مستقیم سازمان میادین در تنظیم قیمت بازار
خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، امروز (شنبه ۲۱مرداد۱۴۰۲) در شصت و هفتمین رویداد امید و افتخار و آیین افتتاح و بهرهبرداری رسمی از پروژههای سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران (۴بازار میوه و تره بار)، اظهار کرد: دو بازار که امروز افتتاح میشود، بیش از یک ماه فعال است و دو مورد دیگر هم امروز فعال خواهد شد، تعداد دیگری از بازارها نیز در چند روز آینده به مزایده گذاشته خواهد شد.
وی افزود:لنگرگاه تنظیم قیمت بعد از مجموعه دستگاههای حاکمیتی، سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری است. اثری که سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار در تنظیم بازار دارد را هیج سازمانی ندارد.
وی بااشاره به اینکه امروز چندین تماس داشتیم که به بازار پیاز برای تنظیم قیمت ورود کنیم، افزود: در زمینههای جدید مثل واردات و صادرات ورود خواهیم کرد و در چند روز آینده زمینه صادرات ۳۰۰تن پیاز را به یکی از کشورها فراهم میکنیم و دلیل آن هم تنظیم بازار و قیمت است. واردات و صادرات انجام نمیدهیم، فقط زمینه آنرا فراهم میکنیم.
انتهای پیام/