نماینده مجلس: تشکیل وزارت بازرگانی در دولت مخالفانی دارد

12:49 - 21 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۵۲۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
نماینده مجلس: تشکیل وزارت بازرگانی در دولت مخالفانی دارد
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره نامه مسکوت‌ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی پرداخت و گفت: نظر وزرای جدید صمت و کشاورزی این است که وزارت بازرگانی تشکیل نشود.

مجتبی رضاخواه، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، درباره نامه مسکوت‌ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی و آخرین وضعیت آن گفت: به‌علت اینکه دولت در میانه راه خود است تشکیل وزارت بازرگانی به صلاح دولت و کشور نیست و اگر دولت به هزار دلیل به ایجاد وزارت بازرگانی نیاز داشته باشد، تشکیل وزارت بازرگانی در میانه راه اصلا به صلاح نیست. 

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه وزرای جهاد کشاورزی و صمت عوض شده‌اند و نظر وزرای جدید این است که وزارت بازرگانی تشکیل نشود، اظهار کرد: به همین دلیل تشکیل وزارت بازرگانی در دولت هم با مخالفینی روبه‌رو است. تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس نیز مخالفین زیادی دارد. در شرایط فعلی مسکوت‌ماندن وزارت بازرگانی محتمل است و به احتمال زیاد می‌توان توافقی کرد که تشکیل وزارت بازرگانی مسکوت بماند.

رضاخواه افزود: بررسی برنامه هفتم در مجلس هم باعث نمی‌شود که نامه مسکوت‌ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به حاشیه برود و زمانی که مجلس باید برای آن وقت بگذارد تا رای‌گیری مجدد انجام شود، اصلا زیاد نیست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *