گفت‌وگو|

گل آرا: ناامیدی برای ما معنی ندارد/ بهترین بوکسور‌های ایران به هانگژو می‌روند

8:45 - 17 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۵۴۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
گل آرا: ناامیدی برای ما معنی ندارد/ بهترین بوکسور‌های ایران به هانگژو می‌روند
مربی تیم ملی بوکس گفت: ناامیدی برای ما معنی ندارد و بوکسور‌های تیم ملی می‌توانند کار‌های بزرگی انجام دهند.

فروتن گل آرا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تمرینات ۵ ملی‌پوش بوکس در سالن حاج احمد ناطق نوری اظهار داشت: وقتی تیم ملی بوکس به اردوی اردن رفت، رییس فدراسیون تصمیم گرفت تا ۵ بوکسوری که در این اردو حضور نداشتند را بنده تمرین دهم. مسلم مقصودی، سالار رادمرد، سیدعلی سیدصدری، پوریا عبدالمالکی و مجید جمشیدوند بوکسور‌های حاضر در تمرینات هستند.

وی افزود: به دلیل گرمای هوا در تعطیلات رسمی ما هم اردو را تعطیل کردیم، اما مجدد تمرینات را آغاز کردیم و تا زمانی که تیم از اردن برگردد کار را ادامه می‌دهیم تا بچه‌ها آمادگی خود را حفظ کنند.

مربی تیم ملی بوکس درباره شانس کسب سهمیه المپیک از طریق بازی‌های آسیایی گفت: نباید از پیش بازنده باشیم و از طرفی هم درست نیست که بی منطق صحبت کرده و ایجاد توقع کنیم. باید بپذیریم کار خیلی سخت است و اینکه در هر وزن تنها ۲ نفر سهمیه می‌گیرند کار را شدیداً دشوار کرده است.

پیشکسوت بوکس ادامه داد: از ۴ تیم برتر دنیا ۳ تیم در قاره کهن حضور دارند و باید بوکسور‌ها از نظر ذهنی آماده باشند تا با سخت‌ترین شرایط ممکن دست و پنجه نرم کنند، اما باز هم تکرار می‌کنم ناامیدی برای ما معنی ندارد و بوکسور‌های تیم ملی می‌توانند کار‌های بزرگی انجام دهند.

گل آرا در پایان خاطرنشان کرد: بهترین بوکسور‌ها عازم بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند شد. دانیال شه‌بخش و سیدشاهین موسوی بسیار باتجربه هستند و بوکسور‌هایی مثل علی حبیبی نژاد را داریم که سرشار از انگیزه هستند. تیم ملی بیش از ۲۰ روز در اردن خواهد بود و پس از آن اردوی مشترک ترکیه و حضور در تورنمنت بوسنی هم در برنامه است که باید ببینیم این تدارکات تا چه اندازه‌ای روی عملکرد تیم تاثیر خواهد داشت. در مجموع فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم تیم با چه میزان آمادگی راهی هانگژو می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *