گفت‌وگو|

بخش زیادی از زیرساخت مورد نیاز برای اسکان معتادان متجاهر فراهم شده است

7:30 - 15 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۳۲۴
بخش زیادی از زیرساخت مورد نیاز برای اسکان معتادان متجاهر فراهم شده است
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه هنگامی که ما کار را در شهرداری تهران آغاز کردیم نزدیک به ۱۱ هزار تخت و ۲۲ هزار معتاد متجاهر داشتیم گفت: امروز به مدد اتفاقی که در مدیریت شهری افتاد نزدیک به ۶ هزار تخت توسط شهرداری فراهم شد و به نیازی که در شهر وجود داشت نزدیک شدیم.

خبرگزاری میزان - محمدامین توکلی زاده در گفت‌وگو با میزان در خصوص ساخت همراه سرای پناه با کمک‌های خیران در رابطه با این موضوع که خیران علاقه‌مند به کمک رسانی در این موارد چگونه می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار شهرداری تهران قرار دهند، گفت: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در حال نیازسنجی مجموعه کل نیاز‌های بیمارستان‌های تهران است و در حال حاضر می‌تواند خیران را راهنمایی کند که اگر خواستند کمکشان با اولویت رفع نیاز‌های شهری باشد مبلغ مورد نظرشان را در کجا هزینه کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه خیران می‌توانند برای کمک رسانی در این خصوص به سازمان خدمات اجتماعی شهرداری مراجعه کنند، ادامه داد: معاونت اجتماعی شهرداران مناطق در هر منطقه‌ای که بیمارستان بیشتری دارد هم در خدمت این موضوع هستند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در رابطه با ساخت مکان مناسب برای اسکان معتادان متجاهر نیز اظهار کرد: با ایجاد مراکز یاور شهر بخش زیادی از نیاز شهر در این مورد مرتفع شد، هنگامی که ما کار را در شهرداری تهران آغاز کردیم نزدیک به ۱۱ هزار تخت و ۲۲ هزار معتاد متجاهر داشتیم و فاصله جدی بین نیاز و امکانات موجود در شهر وجود داشت.

توکلی زاده افزود: امروز اما به مدد اتفاقی که در مدیریت شهری رخ داده است، نزدیک به ۶ هزار تخت توسط شهرداری و تعدادی تخت نیز توسط دستگاه‌های دیگر تامین شده و در حال حاضر به نیازی که در شهر وجود داشت نزدیک شدیم و تخت و زیر ساختی که برای معتادان متجاهر نیاز بود را فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *