گفت‌وگو|

نهرودی: کسب سهمیه المپیک؟ انسان به امید زنده است/ امکانات اردوی اردن رضایتبخش است

7:45 - 14 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۱۹۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نهرودی: کسب سهمیه المپیک؟ انسان به امید زنده است/ امکانات اردوی اردن رضایتبخش است
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بازی‌های آسیایی جای کسب تجربه و آزمون و خطا نیست، اما انسان به امید زنده است و تا آخرین لحظه برای رسیدن به سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم.

حسین نهرودی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص حضور تیم ملی بوکس در اردوی اردن اظهار داشت: زمانی که شنیدم دعوت به اردن هزینه‌ای برای ما ندارد، نگران شدم که شاید کمبود‌هایی در این اردو وجود داشته باشد، اما شرایط خوب است و اردنی‌ها بسیار مردم مهمان نوازی هستند و از امکانات کاملاً رضایت دارم.

وی افزود: من از شرایط بیرون خبری ندارم، چون از اردو خارج نشدم، اما در اردو نفرات اصلی به همراه تیم دوم و سوم اردن حضور دارند که ما با بوکسور‌های اصلی آن‌ها تمرین می‌کنیم و از مربی کوبایی این تیم هم نباید غافل شویم که بوکس را به خوبی می‌شناسد.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران ادامه دارد: امیدوارم این اردو فرسایشی نباشد، چون شرایط خیلی ایده‌آل است و حتی غدای بچه‌ها هم ورزشی است. ما ۳ هفته اینجا هستیم و قرار شد هر پنجشنبه بازی دوستانه با تیم ملی اردن داشته باشیم. البته قرار بود پاکستان و اندونزی هم بیایند که اندونزی انصرف داده، اما یک تیم از فلسطین به اردو اضافه می‌شود.

نهرودی درباره قطعی شدن اردوی مشترک با ترکیه گفت: پس از اتمام اردوی اردن قرار است ترکیه به ایران بیاید که قطعاً می‌تواند برای ما مفید باشد. در نیمه دوم شهریورماه هم یک تورنمنت در بوسنی داریم که من کمی نگران هستم، چون فاصله این رقابت‌ها تا بازی‌های آسیایی زیاد نیست و احتمال آسیب دیدگی بوکسور‌های ما وجود دارد.

وی در خصوص کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: دو سهمیه در هر وزن کار را سخت می‌کند، بازی‌های آسیایی جای کسب تجربه و آزمون و خطا نیست، اما انسان به امید زنده است و تا آخرین لحظه برای رسیدن به المپیک پاریس تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *