برگزاری نشست مسئولان فدراسیون اسکی با دبیرکل کمیته ملی المپیک با محویت هاکی روی یخ

11:46 - 07 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۱۴۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
برگزاری نشست مسئولان فدراسیون اسکی با دبیرکل کمیته ملی المپیک با محویت هاکی روی یخ
نشست مسئولان فدراسیون اسکی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برای بررسی حضور هاکی روی یخ ایران در اردوی شورای المپیک آسیا (OCA) برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اردوی هاکی روی یخ زیر ۱۶ سال آسیا با حمایت مالی شورای المپیک آسیا به میزبانی ازبکستان در ماه جاری و با حضور چهار نماینده از کشورمان برگزار می‌شود که به همین منظور نفرات اعزامی به این اردو با حضور نمایندگانی از فدراسیون اسکی و انجمن هاکی روی یخ با مناف هاشمی دبیر کل کمیته دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار ابتدا سارا مهرانی مدیر واحد همبستگی المپیک توضیحاتی در خصوص فرصت‌های المپیک سولیداریتی ویژه ورزشکاران ارائه و از حضور نمایندگان کشورمان در اردوی هاکی روی یخ با حمایت شواری المپیک آسیا بعنوان یکی از این فرصت‌ها یاد کرد.

اعظم السادات سنایی به عنوان مربی، میلاد امینی کاروانسرایی به عنوان داور و سارینا خسروی و یونس ناقلی به عنوان دو ورزشکار دختر و پسر کمتر از ۱۶ سال در این اردو شرکت خواهند کرد.

همچنین هاشمی، دبیرکل کمیته در این نشست گفت: کمیته ملی المپیک از هاکی روی یخ به عنوان یکی از رشته‌های پرافتخار و جذاب حمایت همه جانبه خواخواهد کرد.

در حاشیه این نشست اعظم سنایی مربی و کاپیتان تیم ملی هاکی روی یخ مدال نایب قهرمانی آسیای خود را به سید مناف هاشمی برای اهداء به موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک تقدیم کرد؛ و اویس حسنزاده مدیر تیم‌های ملی لباس تیم نایب قهرمان مسابقات کشور‌های اسلامی را به دبیر کل تقدیم کرد.

گفتنی است: اردوی متمرکز هاکی روی یخ جوانان آسیا در رده سنی کمتر از ۱۶ سال با حمایت مالی شورای المپیک آسیا از ۹ تا ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *