تمرین مهارت کنترل خشم همراه با «کام شیرین»

15:24 - 06 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۰۳۲
تمرین مهارت کنترل خشم همراه با «کام شیرین»
جدیدترین قسمت «کام شیرین» با موضوع مهارت کنترل خشم، هفتم مرداد روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «کام شیرین» با موضوع مهارت کنترل خشم و حضور اسماعیل سعدی‌پور، شنبه ۷ مرداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خشم یا عصبانیت، وضعیتی روانی است که در گستره آزردگی اندک تا غضب شدید می‌گنجد و هنگامی که فردی خودآگاهانه تصمیم به اقدام می‌گیرد تا بلافاصله رفتار تهدید کننده نیروی بیرونی دیگری را متوقف کند، خشم احساس غالب (رفتاری، ذهنی و کالبدشناختی) در او خواهد بود.

مهارت کنترل خشم، شناسایی علت دقیق خشم و برطرف کردن آن ممکن است موجب آرام شدن شخص بشود و مدیریت خشم روش‌های مختلف و متفاوتی دارد که در برنامه این هفته کام شیرین به آن پرداخته شده و دکتر اسماعیل سعدی‌پور در برنامه شنبه به همین مسئله پرداخته و اصول اساسی در شناخت موقعیت و مهارت‌های کنترل خشم را مورد واکاوی قرار می‌دهد.

همچنین در بخشی از این برنامه، زوج‌های مهمان هم از تجربه خود در این زمینه می‌گویند و تمرین‌هایی را برای کنترل خشم انجام می‌دهند.
در بخش باشگاه مخاطبان هم کتاب و فیلم‌های مرتبط با موضوع برنامه معرفی می‌شود و به پیامک‌های پرتکرار مخاطبان هم اشاره خواهد شد.

برنامه «کام شیرین» کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی، شنبه و دوشنبه حوالی ساعت ۱۸:۴۵ از این شبکه پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد حوالی ساعت ۱۱ صبح است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *