گفت‌وگو|

دیپلماسی پارلمانی برای مقابله با هتک حرمت قرآن کریم فعال شده است

14:14 - 03 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۳۷۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
دیپلماسی پارلمانی برای مقابله با هتک حرمت قرآن کریم فعال شده است
دبیر فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم ضمن اشاره به هتک حرمت قرآن کریم طی روز‌های گذشته گفت: ما دیپلماسی پارلمانی را فعال کردیم و تحریم همه جانبه کشور سوئد باید در دستورکار قرار بگیرد. سوئد باید پاسخگو باشد و هر گونه فرار از پاسخگویی آن را بیشتر در ورطه کفر فرو می‌برد.

خبرگزاری میزان - فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک طی روز‌های گذشته بیان کرد: دنیای امروز دنیای تعامل و ارتباطات است و انتظار می‌رود حداقل در دایره ادیان الهی تعامل وجود داشته باشد، انتظار این است که کشور‌های مدعی آزادی و حقوق بشر به ادیان الهی احترام بگذارند و به مقدسات مسلمانان توهین نکنند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: در کشور‌هایی که آزادی را لگدمال و به مقدسات مسلمانان توهین می‌کنند حجاب که جزو قوانین اسلامی ماست مورد بغض و کینه قرار می‌گیرد و حتی با دانشمندان و پزشکان محجبه نه تنها رفتار توهین آمیز دارند بلکه همچون «مروه الشربینی» را به قتل می‌رسانند و سکوت می‌کنند.

وی افزود: این کشور‌ها مدعی آزادی‌های دروغین هستند و به نظر می‌رسد از آزادی چیزی نمی‌دانند و با دروغ و تزویر به دنبال سلطه بر کشور‌ها به ویژه ملل مسلمان هستند.

محمدبیگی با تاکید بر اینکه وحدت جامعه اسلامی و امت اسلام برای مقابله با جریان هتک حرمت قرآن کریم باید سریعا شکل بگیرد گفت: سفیر سوئد از کشور‌های مسلمان باید اخراج شود تا این کشور برخورد قاطع و اشد مجازات را با عامل جنایت صورت بدهد.

دبیر فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم گفت: ما دیپلماسی پارلمانی را فعال کردیم و تحریم همه جانبه کشور سوئد باید در دستور کار کشور‌های ایران و عراق و سایر کشور‌های مسلمان قرار بگیرد، سوئد کشوری نیست که این اهانت را بتواند ادامه دهد و در صورت فرار از هر گونه پاسخگویی بیشتر در ورطه کفر فرو می‌رود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *