راه‌اندازی مرکز پاسخگویی اضطراری امور امدادگران هلال احمر

9:29 - 02 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۲۹۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
راه‌اندازی مرکز پاسخگویی اضطراری امور امدادگران هلال احمر
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به راه‌اندازی مرکز پاسخگویی اضطراری امور امدادگران، از پاسخگویی به ۴۵۰ سوال امدادگران در این سامانه به صورت روزانه خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات، گفت: به صورت میانگین هر روز، ۴۵۰ سوال امدادگران به صورت روزانه در سامانه پاسخگویی به امدادگران، پاسخ داده شده است.

وی ادامه داد: این مرکز به منظور، رفع ابهامات امدادگران در حوزه‌های مختلف بیمه، درجه‌بندی، امریه سربازی، کمک هزینه ایاب و ذهاب، رفاهیات، پایگاه‌ها، مراکز عملیاتی و سایر امور، راه‌‎اندازی شده است.

محمودی افزود: امدادگران استان‌های آذربایجان شرقی، لرستان و خراسان رضوی بیشترین تماس تلفنی را با سامانه داشته‌اند.

سرپرست سازمان امداد و نجات عنوان کرد: بیشترین دلیل تماس امدادگران مربوط به ابهامات بیمه‌ای، امریه سربازی و حق‌الزحمه بوده است.

گفتنی است، سامانه پاسخگویی به امور امدادگران، با شماره ۱۱۲_۰۲۱۶۴۰۴۲۱۰۰ از ساعت ۸ صبح تا پایان وقت اداری، آماده پاسخگویی به ابهامات امدادگران است.

انتهای پیام/


فاطمه یونسی فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
0
0
باسلام
لطفا در بخش سایت خادم هلال احمر دوره هایی که شرکت کردم گواهینامه هایشان را قرار دهید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *