باید مکاتبات کاغذی به حداقل برسد تا سرعت خدمترسانی به مردم افزایش یابد
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رضا طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در جلسه معارفه معاون امور املاک و کاداستر اداره کل ثبت این استان گفت: داشتن سلامت کاری شرط لازم برای ارتقاء افراد و تصدی آنان در پستهای مدیریتی است.
وی ادامه داد: تسلط به امور ثبتی و داشتن تجربه کافی از دیگر شرایط اخذ پستهای مدیریتی میباشد و در سالیان اخیر مدیرانی در این اداره کل ارتقاء یافته اند که شرایط مذکور را داشته اند.
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: امید است معاون امور املاک و کاداستر جدید با توجه به سیاستهای اعلامی از سوی سازمان و با سرعت همراه با دقت کارهای این بخش را به انجام برساند و بتوانیم همچون گذشته در زمینه تثبیت اراضی ملی و املاک مردم موفق عمل نماییم.
وی بیان داشت: علی رغم اینکه بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی ارائه میشود، باید به گونهای برنامه ریزی شود که همین میزان مکاتبات کاغذی به حداقل برسد تا سرعت خدمترسانی به مردم شریف استان کرمان بیش از پیش افزایش یابد.
در ادامه معاون جدید امور املاک و کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان ضمن دعوت تمامی کارکنان به تعامل و همدلی گفت: آموزش کارکنان جزء برنامهها و اولویتهای اصلی کاری این معاونت خواهد بود تا از این طریق انتقال تجربیات به کارکنان جدید صورت پذیرد.
در انتهای این جلسه عباس ملکی به عنوان معاون جدید امور املاک و کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شد.