خدماترسانی بهتر و کاهش زمان پاسخگویی جزو اولویتهای مدیریت شهری است
خبرگزاری میزان- به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، جلسه شورای مدیران معاونت شهرسازی و معماری با حضور مدیران کل ستادی و مدیران واحدهای تابعه و مشاوران این معاونت برگزار شد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ابتدای این جلسه، با اشاره به استقبال و حضور عظیم مردمی در راهپیمایی ۱۰ کیلومتری عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: این حضور پرشور نشان دهنده ایمان و اعتقاد شهروندان به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه بر ضرورت هم افزایی و افزایش هماهنگیهای میان بخشی و برون سازمانی حوزههای تابعه معاونت شهرسازی تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات ادارات کل میبایست احصاء چالشها و مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی مناسب در جهت رفع آنها به منظور تسریع در انجام امور شهروندان و پاسخگویی به مراجعان باشد.
صارمی افزود: اگر میخواهیم به نقطه مطلوب خدمت رسانی و درخور شأن شهروندان برسیم، باید مصوبات جلسات ما متناسب با نیازهای شهر وشهروندان باشد و با مسئولیتپذیری، نظارت دقیق و رعایت ضوابط و مقررات قانونی، زمینه اجرای صحیح این مصوبات را فراهم کنیم، این نوع نگاه میتواند زمینههای رشد و توسعه شهری را به دنبال داشته باشد.
معاون شهردار تهران همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به حفاظت و صیانت از بیت المال در هزینه کردها، بیان کرد: امکانات و منابع موجود، باید به بهترین نحو در جهت خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بکارگرفته شود و همه ما در این خصوص مسئول هستیم.
صارمی با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود مربوط به حوزه بروزرسانی زیر ساختهای نرم افزاری است، گفت: لازم است این مسئله با نگاه کارشناسانه و برگزاری جلسات هم اندیشی، در تعامل با حوزههای مربوطه به صورت جدی پیگیری شود.
وی همچنین با اشاره به تلاشهای مدیریت شهری برای مناسبسازی معابرشهری، گفت: ارائه خدمات در راستای بهسازی و نوسازی آسفالت و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در این دوره به صورت گسترده در حال انجام است و شهروندان نیز شاهد و ناظر بر این تلاشها و اقدامات مدیریت شهری هستند.
بر اساس این گزارش، در پایان جلسه، مدیران این معاونت به بیان مسائل و موضوعات حوزههای تخصصی خود پرداختند.
انتهای پیام/