تشریح جزئیات پانزدهمین نشست کمیته معاینه فنی کلانشهر‌های کشور

10:39 - 17 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۲۳۰
تشریح جزئیات پانزدهمین نشست کمیته معاینه فنی کلانشهر‌های کشور
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: در پانزدهمین نشست کمیته معاینه فنی کلانشهر‌های کشور ۱۶ کلانشهر حضور داشتند و هدف از برگزاری این نشست هم‌افزایی و مشارکت مدیران و روسای مراکز معاینه فنی کلانشهر‌ها است.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، شادی مالکی، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در خصوص پانزدهمین نشست کمیته معاینه فنی کلانشهر‌های کشور گفت: در این نشست که هفته گذشته با حضور مسئولان ذی ربطی از وزارت کشور، سازمان محیط زیست و شهرداری برگزار شد، ۱۶ کلانشهر حضور داشتند و هدف از برگزاری این نشست هم افزایی و مشارکت مدیران و روسای مراکز معاینه فنی کلانشر‌ها است.

وی بیان کرد: مطالبات صنفی و کارآمدسازی اثربخشی معاینه فنی از دستاورد‌های این جلسه بود. همچنین یکی از دستاورد‌های این جلسه ارائه نکته نظراتی پیرامون اصلاح دستورالعمل‌های مرتبط با معاینه فنی است.

مالکی افزود: یکی از دیگر موضوعاتی که در نشست مطرح شد پدافند معاینه فنی موتورسیکلت‌ها بود. همچنین بررسی حدود مجاز آلایندگی در کلانشهر‌ها و الزامی مبنی بر اینکه تفاوتی بین کلانشهر‌ها و سایر شهرستان‌ها قائل بشویم، از دیگر نکات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *