نظرات بازدید کنندگان از نمایشگاه دستاورد‌های قوه قضاییه

16:07 - 14 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۹۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نظرات بازدید کنندگان از نمایشگاه دستاورد‌های قوه قضاییه
نمایشگاه دستاورد‌های دستگاه قضا در هفته قوه قضاییه برگزار شد که در غرفه‌های این نمایشگاه، فعالیت‌هایی ارائه شد.

خبرگزاری میزان - مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته و علی الخصوص در مراسم دیدار رئیس و مسئولان عالی قضایی به مناسبت هفته قوه قضاییه تاکیدات و منویات ارزشمندی در زمینه اعتمادسازی با توجه به دو رکن اصلی آن یعنی کار عملی و تبلیغات و همچنین استفاده از شیوه‌های جدید و جذاب اطلاع رسانی و تبلیغی برای انعکاس خدمات این قوه و اطلاع رسانی آن‌ها به مردم بیان فرموده اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس، مسئولان و جمعی از کارکنان قوه قضاییه، در ششم تیر ماه سال جاری نیز به اهمیت کم نظیر این قوه اشاره داشتند و بر ضرورت استفاده درست از رسانه و تبلیغات برای قوه قضاییه، تاکید کردند.

ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲، برای انعکاس اقدامات و تبلیغ فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف دستگاه قضای به برپایی نمایشگاه دستاورد‌های قوه قضاییه با حضور معاونت‌های ستادی، سازمان‌های تابعه قوه قضاییه و مراجع عالی دستگه قضایی از جمله دیوان عالی کشور، دادستانی کل کشور و نیز دادگستری کل استان تهران درکاخ دادگستری پرداخت.

مراجعان به کاخ دادگستری، دانشجویان علوم قضایی و رشته‌های حقوق، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قضایی، وکلا و کارکنان در طی مدت برگزاری این نمایشگاه از آن با بازدید کردند که در گزارش تصویری زیر بخشی از فعالیت‌های ارائه شده در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه و نیز نظرات بازدید کنندگان و مسئولان دستگاه قضایی تدوین و منعکس شده است.

گفتنی است در حدود ۲۰ معاونت و سازمان تابعه قوه قضاییه از جمله دیوان عالی کشور، دیوان عدالت اداری، سازمان بازرسی کل کشور، دادستانی کل کشور، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، سازمان پزشکی قانونی، سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی، معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه، معاونت راهبردی، مرکز رسانه و خبرگزاری میزان، وزارت دادگستری، دادگستری کل استان تهران، مرکز حفاظت قوه قضاییه و... در این نمایشگاه حضور داشته و آخرین دستاورد‌ها و یافته‌های علمی، پژوهشی و آموزشی خود را در معرض دید قرار دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *