پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

8:22 - 13 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۴۸۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف رونق بخشی به بندر کنگان پروژه احداث انبار و فضای بارانداز در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نشست با مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندار کنگان اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود پروژه احداث انبار و فضای بارانداز در بندر کنگان در نیمه دوم امسال عملیاتی شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان نیز به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص بندری در استان، اکنون با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است.

شکیبی نسب تصریح کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده انتظار است پروژه یاد شده به عنوان یکی از مطالبات جدی کنگانی‌ها در هفته دولت امسال بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: بندر کنگان براساس چشم انداز ترسیمی در عرصه تجارت منطقه‌ای بیش از پیش فعال خواهد شد که این رویکرد نویدبخش رونق و بهبود معیشت ساحل نشینان کنگانی است.

در حاشیه این نشست مدیرکل بنادر و دریانوردی استان همراه با رییس بندر و دریانوردی کنگان از پروژه توسعه موج شکن این بندر بازدید کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *