افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان از خدمات ۱۳۷ پلاس در سه ماهه نخست سال

9:54 - 12 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۲۸۹
افزایش سطح رضایت‌مندی شهروندان از خدمات ۱۳۷ پلاس در سه ماهه نخست سال
رئیس مرکز سامانه ۱۳۷پلاس گفت: سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران بعنوان پل ارتباطی میان شهروندان و مدیریت شهری با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت، در چند حوزه ایفای نقش می‌کند.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *