ملاقات مردمی رئیس دیوان عالی کشور در استان همدان برگزار شد

10:26 - 07 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۴۷۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
ملاقات مردمی رئیس دیوان عالی کشور در استان همدان برگزار شد
جلسه ملاقات مردمی رئیس دیوان عالی کشور در دادسرای عمومی و انقلاب همدان برگزار و به تقاضاهای ملاقات مردمی ثبت شده در دیوان عالی کشور در همان استان رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مرتضوی مقدم به مناسبت هفته قوه قضائیه و شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر به استان همدان سفر کرد.

در پی سفر حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم و هیئت همراه به استان همدان، جلسه ملاقات مردمی رئیس دیوان عالی کشور در دادسرای عمومی و انقلاب همدان برگزار و به تقاضا‌های ملاقات مردمی ثبت شده در دیوان عالی کشور در همان استان رسیدگی شد. 

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی کلاهبرداری، انتقال مال غیر، تصرف عدوانی و غیرقانونی ملک دیگری، نقض گواهی حصر وراثت، تسلیم مبیع، الزام به تنظیم سند رسمی ملک، اعلام بطلان معامله و ابطال سند مالکیت، قصاص و تیراندازی بود که رئیس دیوان عالی کشور در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کرد. 

انتهای پیام/


علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
0
0
سلام ضمن خیر مقدم به جناب آقای مرتضوی انشاالله که با پیگیری مشگلات مردم حل و مخصوصاً تصرفات عدوانی و فروش مال غیر حل شود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *