گفت‌وگو|

همکاری قوه قضاییه و شهرداری تهران برای اشتغال زنان زندانی؛ معرفی یک چهارم از زندانیان زن برای آغاز به کار

7:30 - 05 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۸۸۱
همکاری قوه قضاییه و شهرداری تهران برای اشتغال زنان زندانی؛ معرفی یک چهارم از زندانیان زن برای آغاز به کار
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: سال گذشته با همکاری قوه قضاییه توانستیم در قالب آموزش و اشتغالزایی در مجموعه کوثر‌های سرپرست خانوار برای تعداد قابل توجهی از زنان زندانی اشتغالزایی کنیم.

خبرگزاری میزان - مریم اردبیلی، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در گفت‌وگو با میزان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه با بیان اینکه این هفته فرصت خوبی برای آغاز همکاری‌های مشترک با قوه قضاییه است، گفت: ما در حیطه زنان زندانی از سال گذشته همکاری خوبی را با قوه قضاییه به ویژه در خصوص زنان زندانی شهر تهران که قابلیت رای باز شدن را به شرط اشتغال داشتند آغاز کردیم.

وی ضمن اشاره به اینکه در قالب آموزش و اشتغالزایی در مجموعه کوثر‌های سرپرست خانوار توانستیم خدا را شکر برای تعداد قابل توجهی از زنان زندانی اشتغالزایی کنیم، اظهار کرد: در مقطع زمانی حدود یک چهارم از زنان شهر تهران به ما معرفی شدند و تلاش کردیم با همکاری قوه قضاییه برای آن‌ها اشتغالزایی کنیم که اتفاق بسیار خوبی است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه یکساله بود و هم اکنون به پایان رسیده است، افزود: امیدواریم که این تفاهم‌نامه تمدید شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *