پایان مهلت ارسال ایده به دومین همایش سراسری ایده‌های تحول آفرین ثبتی با ارسال ۱۴۲۰ ایده

13:34 - 29 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۶۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
پایان مهلت ارسال ایده به دومین همایش سراسری ایده‌های تحول آفرین ثبتی با ارسال ۱۴۲۰ ایده
اقدامات اجرایی دومین همایش ملی ایده‌های تحول آفرین ثبتی و دستورالعمل نحوه پیاده سازی ایده‌ها و نحوه راه اندازی کانون ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای مدیران در دومین جلسه شورای دانش و پژوهش سازمان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به برگزاری دومین همایش ایده‌های تحول آفرین ثبتی در هفته قوه قضاییه با بیان این مطلب گفت: در سال جاری ایده‌های تحول آفرین ثبتی واصل به دبیرخانه همایش به لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل داشته است و داوران همایش از کارکنان ثبت و نخبگانی هستند که در همایش سال قبل در زمره افراد برگزیده بودند.

وی بر پیاده سازی ایده‌ها و ترسیم افق بلند مدت سازمان تاکید کرد و افزود: با تشکیل کمیته راهبردی و ترسیم چشم انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت سازمان ثبت، می‌توان افقی روشن در تحقق اهداف سازمان در حوزه‌های مختلف ثبتی داشت و جایگاه سازمان ثبت را در هوشمندسازی فرآیند‌های سازمان و دیگر حوزه‌ها به تصویر کشید و ایده پرداز بر اساس این افق بلندمدت و آینده پژوهی سازمان ثبت باید به طرح ایده بپردازد.

بابایی با تاکید بر نهادینه کردن هوش مصنوعی در سازمان ثبت اظهار کرد: با توجه به اینکه جامعه به سمت هوش مصنوعی رفته سازمان ثبت نیز باید با گذر از حالت سنتی و الکترونیکی به سمت هوشمندسازی برود کمااینکه در دفاتر اسناد رسمی و واحد‌های ثبتی با حذف گردش فیزیکی پرونده‌ها و آرشیو و اسکن دفاتر به ارتقا امنیت اسناد کمک شایانی شده است.

در ادامه حمدالهی مدیر کل آموزش و پژوهش و دبیر دومین همایش ملی ایده‌های تحول آفرین ثبتی در این نشست، افزود: مهلت ارسال ایده‌ها به این دبیرخانه به اتمام رسیده است و تاکنون ۱۴۲۰ ایده به دبیرخانه دائمی این همایش واصل گردیده که نسبت به سال گذشته علاوه بر رشد وصول ایده‌ها شاهد افزایش سطح کیفی ایده‌ها نسبت به سال گذشته نیز هستیم.

وی با بیان اینکه داوری ایده‌ها از ۲۲ خردادماه آغاز شده است، اعلام کرد: داوری آثار ارسالی به دبیرخانه همایش توسط یکصد داور متشکل از کارشناسان مجرب در حوزه‌های مختلف ثبتی شامل، امور اسناد و ثبت شرکتها، امور املاک و کاداستر، فناوری اطلاعات، مالکیت معنوی، امور حقوقی و بهسازی و مدیریت عمومی انجام می‌شود که نتایج داوری و اعلام برگزیدگان در روز همایش مورخ ۶ تیرماه همزمان با هفته قوه قضاییه انجام و از ایده پردازان برتر تقدیر خواهد شد.

دبیر دومین همایش ایده‌های تحول آفرین در ادامه افزود: چنانچه ایده پردازان برتر ضوابط و شرایط عمومی مندرج در بخشنامه‌های مرتبط با کانون ارزیابی شایستگی مدیران را داشته باشند می‌توانند در مصاحبه ورودی کانون‌های ارزیابی شایستگی مدیران شرکت نمایند.

 در این نشست در خصوص نحوه داوری ایده‌ها و راه یابی ایده پردازان برتر به کانون ارزیابی شایستگی مدیران و همچنین نحوه استقرار و پیاده سازی ایده‌های کاربردی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *