گفت‌وگو|

محرومیت‌زدایی، تحکیم خانواده و افزایش ضریب سلامت از جمله کارکردهای مساجد است

15:09 - 28 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۴۹۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
محرومیت‌زدایی، تحکیم خانواده و افزایش ضریب سلامت از جمله کارکردهای مساجد است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چه مساجد را تقویت کنیم پایگاه مقاومت عالی‌تری رقم خواهیم زد گفت: اگر یک مسجد فعال با محوریت یک روحانی خلاق، عالم و خدوم باشد در ابعاد مختلف پیشرفت خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان - حسین میرزایی در گفت‌وگو با میزان ضمن اشاره به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر وجود هزاران هسته مقاومت در مساجد اظهار داشت: مسجد پایگاه اسلام است، هرجا که فرمایشات امامین انقلاب را گوش دادیم موفقیت بزرگی کسب کردیم و هر جا گوش نسپردیم ضرر کردیم.

این نماینده مجلس بیان داشت: به گفته رهبر کبیر انقلاب «مسجد سنگر است سنگر‌ها را حفظ کنیم» اگر سنگر را حفظ نکنیم ضرر و زیان خواهیم دید.

عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه هر چه مساجد را تقویت کنیم پایگاه مقاومت عالی‌تری را رقم خواهیم زد گفت: اگر یک مسجد فعال با محوریت یک روحانی خلاق، عالم و خدوم باشد در ابعاد مختلف پیشرفت خواهیم کرد. مثلا در ابعاد مختلف از جمله محرومیت‌زدایی یک مسجد فعال قوی در حیطه خود تاثیرگذاری خواهد داشت و محرومیت‌زدایی می‌کند.

وی ضمن اشاره به اینکه حاکم کردن اخلاق در مساجد شکل می‌گیرد و باعث تحکیم خانواده می‌شود گفت: مساجد به واسطه ترویج اعتقادات و اخلاق اسلامی در حوزه سلامت ضریب سلامت را نیز افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *