دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در بازدید از زندان مرکزی بندرعباس با ۳۱۴ نفر از زندانیان ملاقات کرد

9:11 - 27 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۱۸۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در بازدید از زندان مرکزی بندرعباس با ۳۱۴ نفر از زندانیان ملاقات کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان شبانه و به صورت سرزده از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد و با ۳۱۴ نفر از زندانیان ملاقات کرد.

خبرگزاری میزان-علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان هرمزگان در بازدید شبانه از زندان مرکزی بندرعباس با حضور در بند‌های مختلف، ضمن گفتگو و دیدار چهره به چهره با مددجویان و بررسی شرایط و محل نگهداری شان، دستورات لازم را برای رسیدگی به مشکلات و مطالبات آن‌ها صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس همچنین هدف از این بازدید را نظارت بر رعایت حقوق شهروندی زندانیان عنوان کرد و افزود: بر این اساس موضوعاتی، چون وضعیت رعایت حقوق مددجویان از منظر شرایط محل نگهداری، مسائل بهداشتی و اطمینان از صحت و سلامتی آن‌ها به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

احمدی منش با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم رعایت حقوق زندانیان و افراد بازداشت شده، لزوم توجه به کرامت انسانی مددجویان از جانب مسئولین مربوطه را بسیار مهم برشمرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در پایان بر لزوم استمرار بازدید مسئولان قضایی از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها نیز تأکید کرد و این موضوع را در جهت شناسایی سریع نواقص و کاستی‌ها و حل و فصل فوری مشکلات بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

گفتنی است؛ در جریان این بازدید، دادستان بندرعباس در ملاقات چهره به چهره با ۳۱۴ نفر از زندانیان ضمن استماع درخواست هایشان، دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات و مشکلات آن‌ها صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *