بازگشت دوباره به زندگی مشترک زوج جوان با تلاش شورای حل اختلاف اردبیل صورت گرفت

15:41 - 02 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۱۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازگشت دوباره به زندگی مشترک زوج جوان با تلاش شورای حل اختلاف اردبیل صورت گرفت
رئیس شعبه ویژه خانواده شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل از بازگشت دوباره به زندگی زوج جوانی که به دلیل ابتلا به اعتیاد مرد جوان از یکدیگر جدا شده بودند، خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین تیمور محمودی اظهار کرد: در میان پرونده‏های سازشی که در ماه‎های گذشته صورت گرفته است یک مورد نسبت به بقیه پرونده‎ها از ویژگی خاصی برخوردار بود.

وی افزود: در این پرونده مرد جوان به دلیل گرفتار بودن در دام اعتیاد امید به زندگی را از دست داده و همسر و زندگی مشترک خود را رها کرده بود و همسر این فرد نیز به ناچار مهریه خود که تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ عدد سکه تمام بهار آزادی بود را به اجرا گذاشت تا از این طریق و تحت فشار گذاشتن شوهرش از یکدیگر طلاق گرفته و جدا شوند.

رئیس شعبه ویژه خانواده شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل با بیان اینکه زن جوان در اظهارات خود عنوان کرد که راضی به طلاق و جدایی نبود، تصریح کرد: اعضای شعبه ویژه خانواده جلسات متعددی را تشکیل داد و با گفت‎وگو و ارشادات و راهنمایی‎ های همکاران مرد جوان را نسبت به آینده و عواقب بد اعتیاد و جدایی از همسر و زندگی آگاه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی گفت: این دو فرد در نهایت با رضایت و سازش طرفین در معیت یکدیگر پرونده خود را مختومه کرده و به زندگی مشترک بازگشتند.

رئیس شعبه ویژه خانواده شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل عنوان کرد: پس از گذشت مدتی طی تماس زن جوان با اعضای شعبه، وی اعلام کرد که شوهرش اعتیاد خود را به کل ترک کرده و با یکدیگر در زندگی مشترک بسر می‌برند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *