ثبت ۵۴ میلیون تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در سال گذشته؛ ۲۲ میلیون تماس عملیاتی شدند
خبرگزاری میزان - سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم بازطراحی مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ، اظهار کرد: امروز مردم در تهران شاهد توسعه و افتتاح یکی از بزرگترین مراکز پاسخگویی ۱۱۰ و اورژانسهای انتظامی در سطح منطقه و کشور هستند.
وی افزود: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۵۴ میلیون تماس تلفن ۱۱۰ از طریق مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ در کشور ثبت شد که از این تعداد ۲۲ میلیون تماس عملیاتی شد، سهم تهران از این تماسها بالغ بر ۱۴ میلیون تماس است که ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تماس آن عملیاتی شدند.
فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: ۳۶۰ نفر از همکاران ما در مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ تهران در ۳ شیف کاری اقدام به خدمت رسانی به مردم میکنند.
وی افزود: فاصله بین تماس گیرندگان با پاسخ گویندگان برای انتظار بین یک الی ۲ تماس است که مدت زمان این انتظار هم باید صفر شود.
فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: به چند زبان در مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در خدمت مردم هستیم، زبانهای عربی، انگلیسی و اسپانیایی جزو زبانهایی است که همکارانم آماده پاسخگویی به آنها هستند.
انتهای پیام/