رئیس کل دادگستری استان سمنان از دادگستری شهرستان مهدیشهر بازدید کرد

8:47 - 21 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۰۵۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از دادگستری شهرستان مهدیشهر بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان از دادگستری شهرستان مهدیشهر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی با حضور از پیش تعیین نشده از دادگستری شهرستان مهدیشهر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ابتدای بازدید، در جمع کارکنان قضایی و اداری حاضر و در یک نشست صمیمی مستمع نقطه نظرات صریح کارکنان بود و نماینده‌ای از کارکنان قضایی و اداری با طیب خاطر و بدون دغدغه به بیان مطالب خویش پرداخت.

عبدالهی با قدردانی از تلاش کارکنان قضایی و اداری در ارائه خدمات به مراجعین افزود: مراجعین به دستگاه قضایی خاص هستند و به لحاظ برخورد با مشکلات، دردمند بوده و باید مدبرانه با آنان رفتار کرد.

وی ادامه داد: مراجع قضایی پناهگاه مراجعین بشمار می‌آید و شایسته است درخواست‌های مردمی به درستی شنیده و درصدد برآوردن قانونی درخواست‌ها بود.

عبدالهی افزود: تکریم مراجعین به این معنا است که انجام وظایف توأم با سرعت، دقت و صحت در وضعیت مطلوب به مراجعین ارائه و تحقق این امر از تکالیف دستگاه قضایی بشمار می‌آید.

وی ادامه داد: وقتی از انجام تکالیف قانونی سخن به میان می‌آید افزایش وظایف محوله ملاک عمل نیست، بلکه انتظار است کارکنان قضایی و اداری وظایف سازمانی خویش را به درستی و به موقع انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان به کارکنان قضایی و اداری یادآور شد: به اندازه کافی وقت برای  شنیدن  مطالب مراجعین درنظرگرفته و تجزیه و تحلیل درستی از مسائل مردم داشته و با گفتار نرم و قابل فهم پاسخ‌ها ارائه شود.

در این دوره بازدید، سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی، مدیر حفاظت و اطلاعات، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان سمنان نیز حضور داشتند. 

انتهای پیام/ 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *