امکان خرید غیرحضوری از سازمان میادین میوه و تره‌بار فراهم می‌شود

14:46 - 14 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۸۶۷
امکان خرید غیرحضوری از سازمان میادین میوه و تره‌بار فراهم می‌شود
از روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری، سامانه فروش غیرحضوری محصولات کشاورزی و پروتئینی سازمان میادین میوه و تره‌بار در بستر اپلیکیشن «شهرزاد» راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ با هدف خرید سریع و آسان شهروندان سامانه فروش غیرحضوری محصولات کشاورزی و پروتئینی سازمان میادین میوه و تره‌بار بر بستر اپلیکیشن «شهرزاد» روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز به کار می‌کند. 

همه محصولات طبق نرخنامه مصوب سازمان میادین میوه و تره‌بار در این اپلیکیشن به فروش می‌رسد و متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان هزینه ارسال، سفارش‌ها را تا جلوی واحد مسکونی خود دریافت کنند.

اجرای این طرح ابتدا در میادین میوه و تره‌بار صادقیه و جلال‌آل احمد آغاز می‌شود و کسانی که تا شعاع سه کیلومتری از این محل‌ها قرار دارند می‌توانند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند.

شهرداری تهران با هدف استفاده بهتر از این اپلیکیشن، شماره تلفن ۱۳۷ داخلی ۵ را به پیشنهادات و انتقادات از این طرح اختصاص داده است.

طبق اعلام مسئولان سازمان میادین میوه و تره بار در آینده همه میدان‌ها می‌توانند از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش داشته باشند.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *