رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی شهید کچویی بازدید کرد

16:57 - 13 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۷۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی شهید کچویی بازدید کرد
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در مجتمع قضایی شهید کچویی حضور یافت و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری گفتگوی چهره به چهره داشت.

خبرگزاری میزان - یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه بازدید‌های مستمر و میدانی خود، این بار در مجتمع قضایی شهید کچویی حضور یافت و از نزدیک ضمن گفتگوی چهره به چهره با همکاران قضایی و اداری در جریان آخرین تلاش‌ها و زحمات همکاران این مجتمع در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم قرار گرفت.

رئیس کل محاکم تهران در جریان این بازدید بیان کرد: از تاسیس این مجتمع اهدافی را دنبال می‌کردیم که در مدت زمان کوتاه به این اهداف دست یافتیم که از جمله مهمترین آن می‌توان به دسترسی آسان زندانیان به دادگاه، رسیدگی سریع و دقیق و تعیین تکلیف زندانی اشاره کرد.

 جعفری گفت: امروزه در این مجتمع پس از وصول کیفرخواست پرونده در وقت رسیدگی کمتر از دو هفته قرار می‌گیرد و تعیین تکلیف می‌شود.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران اظهار کرد: یکی از دستاورد‌های مجتمع قضایی شهید کچویی توفیق در ایجاد صلح و سازش است و حتی بلحاظ رسیدگی عادلانه و تخصصی، درصد قابل توجهی از آراء بدون اعتراض، قطعی می‌شود که هم رضایت مندی زندانیان و هم برخورداری از تخفیفات قانونی را در پی دارد.

وی با تشکر از همراهی و حمایت سازمان زندان‌ها در راه اندازی و فعالیت مجتمع، خواستار رفع برخی از نواقص و کاستی‌ها شدند تا همکاران با آرامش و بدون زحمت رسالت خود را ادامه دهند.

 جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید از همکاران قضایی و اداری به ویژه سرپرست این مجتمع، بلحاظ تلاش مضاعف آن‌ها که با رعایت آداب قضاء پاسخگوی حجم زیاد پرونده‌ها هستند، تشکر و قدردانی کرد.

در پنجمین بازدید یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ در سالجاری، حجت الاسلام و المسلمین علی زمانی و عادل ترازوی زر معاونین قضایی ستادی رئیس کل محاکم و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم، ایشان را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *