غیبت کاپیتان شهداب در والیبال باشگاه‌های آسیا/ طلسم هم باشگاهی نشدن معروف و مهدوی ادامه دارد

8:45 - 13 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۵۴۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
غیبت کاپیتان شهداب در والیبال باشگاه‌های آسیا/ طلسم هم باشگاهی نشدن معروف و مهدوی ادامه دارد
پاسور و کاپیتان باشگاه والیبال شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۳ این تیم را همراهی نخواهد کرد.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۳ در حالی از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور ۱۶ تیم برتر قاره کهن و به میزبانی شهر منامه بحرین برگزار خواهد شد که تیم شهداب یزد که در ۲ سال اخیر موفق به قهرمانی در لیگ برتر شده به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد تا کویرنشینان برای دومین دوره متوالی حضور در جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کنند. 

شهدابی‌ها که سال گذشته در نخستین حضورشان در جام باشگاه‌های آسیا و با وجود جذب بازیکنان نامداری مانند روبرتلندی سیمون، جان گوردون پرین و ژاورونوک در نهایت به جایگاه سومی بسنده کردند، عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا در دومین حضور خود، مدال طلای قاره کهن را به گردن بیاویزند.

هرچند تیم شهداب یزد برخلاف سایر نمایندگان ایران در سال‌های گذشته بدون جذب بازیکنان خارجی پا به این مسابقات خواهد گذاشت، اما با مشاهده لیست ۲۰ نفره این تیم اسامی بازیکنان سرشناسی مانند سعید معروف، امیر غفور و میثم صالحی به چشم می‌خورد. 

با انتشار خبر جذب معروف در همان ابتدا حواشی زیادی پیرامون بروز اختلاف بین او و مهدی مهدوی که سال‌ها در تیم ملی به عنوان پاسور دوم کنار معروف حضور داشت، مطرح شد، اما مهدوی که هفته گذشته قراردادش را برای یک فصل دیگر با شهداب تمدید کرد جدا از انتشار پست خوش‌آمدگویی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی و استفاده از واژه اسطوره برای معروف، در نشست خبری روز گذشته (سه‌شنبه) پیش از اعزام به بحرین صراحتا اعلام کرد که جذب معروف برای تقویت تیم شهداب در جام باشگاه‌های آسیا پیشنهاد او بوده است. 

هرچند در لیست اعلامی شهداب برای جام باشگاه‌های آسیا نام مهدوی دیده می‌شود، اما پاسور و کاپیتان ۳۹ ساله شهدابی‌ها به دلیل برخی مشکلات مربوط به خروج از کشور این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی نخواهد کرد و به این ترتیب معروف که سال قبل به عنوان کاپیتان پیکان جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را بالای سر برده بود این فرصت را دارد تا این بار به همراه شهداب این افتخار را تکرار کند.   

هرچند معروف و مهدوی نزدیک به یک دهه در تیم ملی کنار هم حضور داشته‌اند، اما جالب است بدانید این دو پاسور نامدار کشورمان هیچگاه در رده باشگاهی هم تیمی نبوده‌اند و باتوجه به غیبت مهدوی این بار هم این طلسم شکسته نخواهد شد و فرصت هم باشگاهی شدن معروف و مهدوی ممکن نخواهد بود.

آخرین باری که مهدوی و سعید معروف با هم در یک تیم بودند به المپیک ۲۰۱۶ ریو در برزیل برمی‌گردد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *