صدرنشینی آوای شهرکرد و دانشگاه آزاد در مرحله سوم لیگ برتر اسلالوم و روئینگ بانوان

15:53 - 10 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۰۵۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
صدرنشینی آوای شهرکرد و دانشگاه آزاد در مرحله سوم لیگ برتر اسلالوم و روئینگ بانوان
سومین مرحله از لیگ اسلالوم بانوان صبح امروز ۱۰ اردیبهشت‌ماه با صدرنشینی آوا شهرکرد پایان یافت.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی لیگ اسلالوم در بخش بانوان با حضور تیم‌های آوا شهرکرد، آوای شهرکرد، استخر صدف منجیل، پخش کوثر قزوین، موج کوثر اصفهان، نوین البرز الف و نوین البرز ب در حال برگزاری است.

مرحله‌ی سوم این مسابقات صبح امروز ۱۰ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

در این مسابقات قایقرانان در مواد کانو اسلالوم، کایاک اسلالوم، اسلالوم امدادی و اسپرینت اسلالوم به رقابت پرداختند.

در کایاک اسلالوم هلیا قریشی از آوا شهرکرد با زمان ۵۳.۷۸ ثانیه اول، نازنین فرزانه از استخر صدف منجیل با زمان ۵۸.۳۴ ثانیه دوم و ویانا خدامددی از پخش کوثر قزوین با زمان ۵۹.۴۷ ثانیه سوم شدند.

در کانو اسلالوم نیروانا اسدبیکی از استخر صدف منجیل با زمان ۵۵.۰۲ ثانیه، دنیا جوکار از آوا شهرکرد با زمان ۵۹.۵۵ ثانیه و ریحانه عسگری از آوای شهرکرد با زمان ۱:۰۳.۹۷ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسابقه اسلالوم امدادی تیم آوا شهرکرد با ترکیب ملیکا سماکی و دنیا جوکار با زمان ۱:۵۳.۸۸ دقیقه اول، تیم استخر صدف منجیل با ترکیب نیروانا اسدبیکی و نازنین فرزانه با زمان ۱:۵۴.۴۳ دقیقه دوم و آوای شهرکرد با ترکیب نگار صادقی و خاطره فرجی با زمان ۲:۰۶.۸۸ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه اسپرینت اسلالوم تیم محدثه حسن‌پور و ریحانه عسگری از آوای شهرکرد با زمان ۵۱.۸۸ ثانیه اول، سامیه شالباف و پرنیان محمدی از آوا شهرکرد با زمان ۵۴:۰۸ ثانیه دوم و یلدا حمزه‌پور و فاطمه تقوایی از موج کوثر قزوین با زمان ۵۴.۷۰ ثانیه سوم شدند.

در پایان هفته‌ی سوم آوا شهرکرد با ۱۱۴ امتیاز صدرنشین است. آوای شهرکرد با ۸۹ امتیاز دوم و استخر صدف منجیل با ۸۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

مرحله پایانی این مسابقات بعدازظهر امروز برگزار می‌شود و تکلیف قهرمان این دوره مشخص می‌شود.

همچنین مرحله سوم لیگ روئینگ بانوان امروز در دریاچه آزادی برگزار شد. مسابقات بخش بانوان با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد، پارس جنوبی، مهام پرتو، میداف، آینده‌سازان پارسه و تِکرو در بخش بانوان برگزار شد.

در این مرحله پاروزنان در مواد تک‌نفره سبک‌وزن ۲۵۰ متر و ۵۰۰ متر، تک‌نفره سنگین‌وزن ۲۵۰ متر و ۵۰۰ متر، دونفره ۵۰۰ متر و ۴ نفره امدادی ۲۵۰ متر به رقابت پرداختند.

در روئینگ تکنفره ۲۵۰ متر سنگین وزن بانوان مهسا جاور از دانشگاه ازاد با زمان ۵۲.۰۶۰ ثانیه مقام اول، هانیه خرسند از پارس جنوبی با زمان ۵۲.۷۵۰ ثانیه مقام دوم، مریم امیدی‌پارسا از میداف با زمان ۵۵.۴۶۰ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

در روئینگ تکنفره ۲۵۰ متر سبک وزن بانوان کیمیا زارعی از پارس جنوبی با زمان۵۳.۶۳۰ ثانیه مقام اول، مهنا حاجی‌حسینی از دانشگاه آزاد با زمان ۵۵.۳۸۰ ثانیه مقام دوم و سو‌ها فخری با زمان ۵۵.۷۱۰ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.

در روئینگ تکنفره ۵۰۰متر سنگین وزن بانوان فاطمه مجلل از پارس جنوبی با زمان ۱.۴۷.۵۳ دقیقه مقام اول، مریم کرمی از دانشگاه ازاد با زمان ۱.۵۰.۳۴۰ دقیقه مقام دوم و نگار نگهدار از تکرو با زمان ۱.۵۵.۵۷۰ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سبک وزن زینب نوروزی از دانشگاه ازاد با زمان ۱.۴۸.۴۹۰ دقیقه مقام اول، شکیبا وقوفی از میداف با زمان ۱.۵۰.۰۹۰ دقیقه مقام دوم و ساقی ملکی از پارس جنوبی با زمان ۱.۵۰.۹۸۰ دقیقه مقام سوم را بدست اوردند.

در روئینگ دونفره ۵۰۰ متر مهسا جاور و زینب نوروزی از دانشگاه ازاد با زمان ۱.۳۷.۷۱۰ دقیقه مقام اول، فاطمه مجلل و نازنین ملایی از پارس جنوبی با زمان ۱.۳۸.۴۸۰ دقیقه مقام دوم و مریم امید پارسا و شکیبا وقوفی از میداف با زمان ۱.۴۷.۸۵۰ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.در فینال B روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر بانوان تکرو مقام اول، مهام پرتو مقام دوم و اینده سازان پارس مقام سوم را بدست اوردند.

در فینال A روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر پارس جنوبی با ترکیب فاطمه مجلل، کیمیا زارعی، هانیه خورسند و نازنین ملایی با زمان ۳:۳۲.۹۶۰ دقیقه اول، دانشگاه آزاد با ترکیب مریم کرمی، زینب نوروزی، مهسا جاور و مهنا حاجی حسینی با زمان ۳:۳۴.۱۳۰ دقیقه مقام دوم و تیم میداف با ترکیب ملیکا سلطانی، مریم امیدی‌پارسا، آیلین کریمی و شکیبا وقوفی با زمان ۳:۴۶.۸۵۰ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس در پایان مرحله سوم لیگ برتر روئینگ بانوان، دانشگاه آزاد با ۱۴۴ امتیاز صدرنشین شد. پارس جنوبی با ۱۳۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و میداف با ۸۷ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *