دادگستری سمنان در ماه مبارک رمضان ۱۲ میزخدمت برگزار کرد

10:36 - 01 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۶۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادگستری سمنان در ماه مبارک رمضان ۱۲ میزخدمت برگزار کرد
رئیس کل دادگستری استان سمنان از برگزاری ۱۲ مورد میز خدمت دادگستری استان سمنان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خبرگزاری میزان-محمد جعفر عبدالهی گفت: به عنوان یک سنت حسنه، همچون سال گذشته در ماه مبارک رمضان سال جاری رویه‌ای را ایجاد کردیم تا ضمن بررسی مشکلات مردم، با افزایش دانش حقوقی آنان مشکلات و معظلات اجتماعی کاهش و از حجم ورودی پرونده‌ها به مراجع قضایی کاسته شود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های مدونی که در دادگستری کل استان سمنان انجام شد؛ در ماه مبارک رمضان ۱۲ مورد میز خدمت در سراسر استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه گفت: در این دیدار‌های مردمی مشکلات تعدادی از شهروندان استان سمنان توسط مسئولان قضایی در مساجد، بقاع و اماکن متبرکه مورد پیگیری قرار گرفت.

عبدالهی با تاکید بر حفظ کرامت مراجعان و خدمت رسانی بی‌واسطه به مردم عنوان کرد: با ظرفیت ایجاد شده امکان گفت و گوی آسان و در دسترس با اقشار مختلف مردم توسط مسئولان دادگستری کل استان فراهم و با صدور دستورات قانونی لازم برای رفع و پیگیری مشکلات مراجعین اقدام و در جهت رفع دغدغه‌های مردم کوشا خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در  به تداوم ارتباط وثیق با مردم اشاره و بیان کرد: روسا و دادستان‌های استان مکلف به انجام دیدار‌های مدون و منظم هفتگی با مردم هستند و حضور در بین مردم به ویژه در مساجد، اماکن متبرکه، معابر پرتردد را ادامه خواهیم داد تا نتیجه یک گفتگوی عزتمندانه و مشکل گشا را، ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجربه کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *