ستاد دیه استان سمنان در سال ۱۴۰۱ زمینه آزادی ۱۰۲ زندانی را فراهم کرد

9:32 - 30 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۳۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ستاد دیه استان سمنان در سال ۱۴۰۱ زمینه آزادی ۱۰۲ زندانی را فراهم کرد
رئیس کل دادگستری سمنان گفت: دستگاه قضایی استان برای تحقق آزادی زندانیان واجد شرایط در کنار مشارکت‌های مالی نیکوکاران با بهره گیری از تأسیسات قانونی، شرایط آزادی زندانیان مستعد را فراهم و در همین راستا در سال ۱۴۰۱ ستاد دیه استان توانست آزادی تعداد ۱۰۲ بدهکار و محبوس در زندان را فراهم کند.

 خبرگزاری میزان- محمدجعفر عبدالهی همزمان با ایّام ماه مبارک رمضان بهار معنویت و بندگی، در آئین سنت حسنه جشن گلریزان در جمع کثیری از خیرین نیکوکار سمنانی حاضر شدند تا با حمایت‌های مالی و مساعدت‌های بعمل آمده زمینه آزادی زندانیان نیازمند را تحصیل کنند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ابتدای این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار در ماه عظیم الشان رمضان به کلامی از امیر مومنان علی (ع) اشاره نمود: از جمله کفاره گناهان کبیره دستگیری از مستمندان، اشخاص در بند و تسلّی دادن و شادنمودن افراد گرفتار است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان سمنان برای تحقق آزادی زندانیان واجد شرایط در کنار مشارکت‌های مالی نیکوکاران با بهره گیری از تأسیسات قانونی، شرایط آزادی زندانیان مستعد را فراهم و در همین راستا در سال ۱۴۰۱ ستاد دیه استان توانست آزادی تعداد ۱۰۲ بدهکار و محبوس در زندان را فراهم کند.

عبدالهی تصریح کرد: نظیر این مراسم در شهرستان‌های دیگر استان برگزار و با استقبال خیرین مواجه بوده و امید است بتوانیم به همت مساعدت‌های مالی نیکوکاران، زمینه بازگشت شرافتمندانه بدهکاران مالی را به خانه و جامعه مهیا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه به بخشی از آیه ۱۱۰ سوره مبارکه بقره اشاره و یاد آور شد: هر کار خیری که افراد از پیش در کارنامه اعمال خود ثبت و درج می‌کنند در نزد خداوند باری تعالی محفوظ است و بی تردید با دستگیری و پشتیبانی از تهیدستان و نیازمندان در مسیر سعادت و رستگاری گام برخواهند داشت.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *