۷۰ تن مرغ منجمد قاچاق در مرز خرمشهر کشف شد

11:54 - 29 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۱۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
۷۰ تن مرغ منجمد قاچاق در مرز خرمشهر کشف شد
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر از کشف و ضبط ۷۰ تن مرغ منجمد در این شهرستان خبر داد و گفت: این دادستانی با هرگونه احتکار و قاچاق کالا به ویژه کالا‌های اساسی قاطعانه مقابله می‌کند.

خبرگزاری میزان-فاخر باوی اظهارکرد: پس از مشاهده کمبود مرغ در سطح استان، به همراه یکی از دادیاران در مرز شلمچه حاضر و دستورات قضایی در خصوص جلوگیری از خروج مرغ از مرز به گارد گمرک و مرزبانی صادر شد که متعاقب آن نیز جلسه‌ای با دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل و بر جلوگیری از قاچاق مرغ و تشدید تدابیر لازم تاکید شد.

وی ادامه داد: همچنین با دریافت گزارشی مبنی بر قصد عده‌ای سودجو برای خروج محموله ۷۰ تنی مرغ منجمداز دروازه مرزی شلمچه، دستورات قضایی صادر و محموله مذکور کشف و ضبط شد.

باوی گفت: این محموله شامل شش دستگاه تریلر سردخانه‌دار بود که توسط مرزبانان خرمشهر توقیف شد.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق، صورت گرفت و ماموران هنگ مرزی خرمشهر مستقر در پست کنترلی شلمچه در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله مرغ یخ‌زده از مرز‌های کشور آگاه شدند و موضوع را به اطلاع دستگاه قضایی رسانده که با صدور دستور توقیف و دستگیری متهمان از خروج این کالای اساسی جلوگیری شد.

باوی گفت: در این خصوص پرونده در تعزیرات حکومتی خرمشهر تشکیل و محموله مکشوفه با حضور نمایندگان مرجع انتطامی و ادارات جهاد کشاورزی، صمت، اموال تملیکی به سردخانه‌ای در شهرک صنعتی منتقل شد.

انتهای پیام/


وحید محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
0
0
مرغ صادر نشد حکم پرونده هم صادر نشد این دقیقا یعنی چی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *