جشن گلریزان اردبیل با عنوان پویش مردمی ضیافت الهی برگزار شد

9:27 - 19 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۵۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جشن گلریزان اردبیل با عنوان پویش مردمی ضیافت الهی برگزار شد
بیست و دومین جشن گلریزان اردبیل با عنوان "پویش مردمی ضیافت الهی" با حضور مسئولان قضایی و اجرایی استان و شهرستان در اردبیل برگزار شد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو، در جمع مسئولان و خیرین استان از اقدامات و عملکرد خداپسندانه آنان در فراهم کردن زمینه آزاد سازی زندانیان نیازمند جرایم مالی و غیرعمد قدردانی و اظهار کرد: بسیار پسندیده و به اصطلاح "احسان در احسان " است که مردم و نیکوکاران معزز با همراهی و مساعدت مسئولان شادی را به اشتراک گذاشته و با کمک یکدیگر مددجویانی را که به دلایل جرایم مالی غیرعمد از حضور در کنار خانواده محروم هستند را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانند.

وی افزود: این حضور و مشارکت خیرین گرانقدر نمادی از ارزش‌های الهی و انسانی و همچنین تبلور و تجلی همدلی مردمان نیک از دیار دارالارشاد و دارالامان اردبیل است که نوعدوستی و انسان دوستی را به نمایش گذاشته است.

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو با اعلام وضعیت تأسف بار خانواده‌های زندانیان، دستگیری و حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان را مهم دانست و به لزوم مساعدت و دستگیری خیرین از این خانواده‌های در معرض آسیب‌ها و تهدید‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی فرهنگ سازی و ترویج همنوع دوستی و دستگیری از نیازمندان را یک امر مهم دانست و گفت: در سال گذشته به همت ستاد مردمی دیه استان ۷۳ مورد مراسم جشن گلریزان برگزار شد که به دنبال آن، ۳۰۵ نفر از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از ۲۱۷ میلیارد تومان از طریق گذشت شکات، تسهیلات بانکی، تقسیط و... از زندان‌های استان آزاد شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *