گفت‌وگو|

رئیس کل دادگستری اصفهان: سال گذشته ۳۰ پرونده‌ با موضوع مفاسد اقتصادی در استان منجر به صدور کیفرخواست شد

9:37 - 25 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۳۱۰۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: سال گذشته ۳۰ پرونده‌ با موضوع مفاسد اقتصادی در استان منجر به صدور کیفرخواست شد
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور ۳۰ کیفرخواست با موضوع مفاسد اقتصادی در استان اصفهان طی یازده ماهه اول سال ۱۴۰۱ خبر داد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین اسدالله جعفری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به فعالیت‌های ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن ماه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در اصفهان در ۱۰ نوبت تشکیل جلسه داد.

وی افزود: جلسات ستاد با محوریت رفع موانع تولید و اشتغال، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کمک به حل مشکلات فی‌مابین بانک‌ها و واحد‌های تولیدی در استان اصفهان برگزار شد که طی آن به ۴۳ فقره پرونده با موضوعات فوق‌الذکر رسیدگی و ۴۴ مصوبه نیز به تصویب رسید.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: با تلاش اعضای ستاد به ویژه دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی اصفهان از ابتدای فروردین تا پایان بهمن‌ماه ۱۷ پرونده در این ستاد مختومه شد.

وی بیشترین موضوعات مطرح شده در جلسات ستاد را مشکلات شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی با بانک‌ها در خصوص پرداخت دیون و همچنین اختلافات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران با شرکت شهرک‌های صنعتی، ادارات برق، گاز و راه و شهرسازی و شهرداری‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه از صدور ۳۰ کیفرخواست با موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: ۳۰ پرونده با موضوع مفاسد اقتصادی در استان اصفهان طی یازده ماهه اول سال ۱۴۰۱ با صدور کیفر خواست به دادگاه ارجاع که پس از رسیدگی، منتهی به صدر رای خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین از صدور ۶ رای قطعی در شعبه دادگاه انقلاب ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۶ پرونده با موضوع مفاسد اقتصادی در شعبه دادگاه انقلاب ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی استان اصفهان منجر به صدور رای قطعی شد و این آرا جهت اجرا به شعب اجرای احکام ارجاع شده است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در سال گذشته، در خلال بازدید‌های خود با حضور در چند شرکت دانش‌بنیان، واحد تولیدی و شهرک صنعتی در سطح استان با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و کارکنان شرکت‌ها و کارخانه‌جات ملاقات کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.پ

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *