قطع بیش از ۲۳ هزار سیم کارت شخصی/پیامکهای تبلیغاتی را گزارش دهید
طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکنون ۲۳ هزار و ۶۷۵ خط شخصی به دلیل مزاحمتهای پیامکی قطع شده است.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، تبلیغات یکی از راهکارهای موجود در زمینه افزایش سهم تجارت در بازار است که برای رسیدن به این هدف افراد و شرکتها از روشهای متفاوتی استفاده میکنند.
پیامکهای تبلیغاتی یکی از روشهای موجود برای معرفی محصولات و کالاها به گروه هدف است که از چند سال گذشته آغاز شد و در ابتدا با مثبت تلقی شدن آثار آن مورد استقبال صاحبان شرکتها و خدمات قرار گرفت.
اما پس از گذشت مدت زمانی حجم بالای پیامکها و ارسال آن در ساعات مختلف شبانه روز به معضلی برای مشترکین تلفن همراه تبدیل شد که نارضایتی این افراد را به دنبال داشت.
نکته قابل توجه در این میان هزینه این دست پیامکها بود که بخشی از آنها بر دوش مشترک بوده و در قبض پایان دوره لحاظ میشد.
با بالا گرفتن این موضوع، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دست به تعریف سامانهای برای برای شناسایی و غیر فعال کردن این دست از پیامکها زد که در مرحله نخست آن بیش از چهار هزار سیمکارت شناسایی و غیرفعال شدند.
با بالا گرفتن این موضوع، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دست به تعریف سامانهای برای برای شناسایی و غیر فعال کردن این دست از پیامکها زد که در مرحله نخست آن بیش از چهار هزار سیمکارت شناسایی و غیرفعال شدند.
پس از سامان دهی پنلهای تبلیغاتی پیامک، ارسال این تبلیغات از سوی شمارههای عادی رونق گرفت، که این مسئله اقدامات جدیدتری را میطلبید.
طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکنون ۲۳ هزار و ۶۷۵ خط شخصی به دلیل مزاحمتهای پیامکی قطع شده است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *