شبکه حمل و نقل کلید رونق اقتصادی هر جامعه ای است/ انجمن های صنفی حمل و نقل ظرفیت خوبی برای حل مشکلات رانندگان دارند
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تشکل ها و انجمن های صنفی حمل و نقل ظرفیت خوبی برای شناسایی و حل مشکلات رانندگان دارند و باید ازاین توانمندی بخوبی استفاده کنیم.
خبرگزاری میزان -
وی افزود: توسعه بدون مشارکت شبکه حمل و نقل ممکن نمیشود و در این راستا حمایت دولت از این سیستم باید به صورت منطقی و مستمر صورت گیرد.
دادستان قزوین تصریح کرد: استان قزوین با قرار گرفتن در کریدور حمل ونقلی شمال، جنوب، غرب و شرق موقعیت خاصی دارد و قزوین یکی از استانهای تاثیر گذار در صنعت حمل و نقل کشور هم محسوب میشود به همین دلیل توجه ویژه به این شبکه ضروری است.
این مقام قضایی استان بیان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی در ارائه خدمت به تشکلهای صنفی حمل و نقل باید تلاش بیشتری کنند تا رضایت فعالان این عرصه فراهم شود.
محمد قاسمی اظهارداشت: با نظارت بیشتر بر کارها و شناسایی مشکلات میتوانیم با کمک اعضا انجمنهای صنفی بخشی از مطالبات و نیازهای رانندگان را پاسخگو باشیم و در تسهیل امور کمک کنیم.
وی اضافه کرد: بهره گیری از نظر کارشناسانه مسئولان تشکلهای صنفی حمل ونقل در بخش برون شهری و درون شهری کالا و مسافر برای حل مشکلات این گروه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
در ادامه علی اکبر سیارمه مدیرعامل اتحادیه شرکتهای حمل و نقل استان قزوین گفت: ۹ درصد تولید ناخالص ملی در اختیار بخش حمل و نقل است لذا انتظار داریم مسئولان برای حل مشکلات فعالان این بخش توجه ویژه داشته باشند.
مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی حمل و نقل استان قزوین افزود: این اتحادیه اولین تشکل حمل و نقلی و کارگری در کشور است که در استان قزوین به ثبت رسیده است و این ظرفیت میتواند در گره گشایی از مشکلات کمک موثری باشد.
همچنین علی عبداللهی رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری، سید رضا محمدی دبیر کانون انجمنهای صنفی رانندگان استان و محمد حسین ولایی مدیرعامل تاکسیرانی شهر قزوین در خصوص مسائل و مشکلات صنف مربوط به خود گزارشهایی ارائه کردند و خواستار همراهی مسئولان در حل آنها شدند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در دیدار با مدیرعامل اتحادیه شرکتهای حمل و نقل استان که در دادسرای قزوین صورت پذیرفت، گفت: در عصر حاضر، شبکه حمل ونقل در هر جامعهای کلید رونق اقتصادی است و اهمیت ویژهای دارد و اگر مورد توجه قرار نگیرد هزینههای زیادی به جامعه تحمیل میشود.
وی افزود: توسعه بدون مشارکت شبکه حمل و نقل ممکن نمیشود و در این راستا حمایت دولت از این سیستم باید به صورت منطقی و مستمر صورت گیرد.
دادستان قزوین تصریح کرد: استان قزوین با قرار گرفتن در کریدور حمل ونقلی شمال، جنوب، غرب و شرق موقعیت خاصی دارد و قزوین یکی از استانهای تاثیر گذار در صنعت حمل و نقل کشور هم محسوب میشود به همین دلیل توجه ویژه به این شبکه ضروری است.
این مقام قضایی استان بیان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی در ارائه خدمت به تشکلهای صنفی حمل و نقل باید تلاش بیشتری کنند تا رضایت فعالان این عرصه فراهم شود.
محمد قاسمی اظهارداشت: با نظارت بیشتر بر کارها و شناسایی مشکلات میتوانیم با کمک اعضا انجمنهای صنفی بخشی از مطالبات و نیازهای رانندگان را پاسخگو باشیم و در تسهیل امور کمک کنیم.
وی اضافه کرد: بهره گیری از نظر کارشناسانه مسئولان تشکلهای صنفی حمل ونقل در بخش برون شهری و درون شهری کالا و مسافر برای حل مشکلات این گروه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
در ادامه علی اکبر سیارمه مدیرعامل اتحادیه شرکتهای حمل و نقل استان قزوین گفت: ۹ درصد تولید ناخالص ملی در اختیار بخش حمل و نقل است لذا انتظار داریم مسئولان برای حل مشکلات فعالان این بخش توجه ویژه داشته باشند.
مدیرعامل اتحادیه شرکتهای تعاونی حمل و نقل استان قزوین افزود: این اتحادیه اولین تشکل حمل و نقلی و کارگری در کشور است که در استان قزوین به ثبت رسیده است و این ظرفیت میتواند در گره گشایی از مشکلات کمک موثری باشد.
همچنین علی عبداللهی رئیس انجمن صنفی شرکت مسافربری، سید رضا محمدی دبیر کانون انجمنهای صنفی رانندگان استان و محمد حسین ولایی مدیرعامل تاکسیرانی شهر قزوین در خصوص مسائل و مشکلات صنف مربوط به خود گزارشهایی ارائه کردند و خواستار همراهی مسئولان در حل آنها شدند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *