استفاده از شیوههای نوین برای زیرسازی ایستگاههای اتوبوس تندرو در مرکز شهر
به گزارش گروه جامعه ، از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۱ تهران، با پایلوت قرار دادن ۳ ایستگاه در مرکز شهر پایتخت، استفاده از شیوهای نوین برای زیر سازی سازی ایستگاههای اتوبوس تندرو آغاز شد.
نصراله آبادیان شهردار منطقه با اعلام این خبر با اشاره به این که ترمز بیش از حد اتوبوسها در محل ایستگاه، باعث تخریب و جمع شدن آسفالت آن محدوده میشود، گفت: در طرح جدیدی که برای ایستگاههای این منطقه ارائه شده تصمیم بر این است که زیرسازی ایستگاه به زیرسازی بتنی تبدیل شود.
آبادیان افزود: در حال حاضر و در فاز اول، زیرسازی ۳ ایستگاه «رازی»، «ولی عصر» و «عباسی» در خط ۲ تندرو که در خیابان هلال احمر و مولوی قرار گرفته طی روزهای آینده به کمک این شیوه انجام خواهد شد تا در صورت دریافت بازخوردهای مثبت در سایر ایستگاههای سطح منطقه، روش مذکور را به کار گیریم.
وی در عین حال از انجام عملیات زیرسازی ۲ ایستگاه خط ۷ تندرو در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) با خیابانهای مولوی و جمهوری اسلامی خبر داد که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.