تبدیل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به نشان اقتصادی شهرداری تهران/ میادین میوه و تره بار در خط مقدم خدمت رسانی قرار دارند
به گزارش گروه جامعه ، مدیرعامل جدید سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اولین جلسه خود با مدیران میادین میوه و تره بار پایتخت با اعلام اینکه مدیران میدانها به جز دو سه نفر با مدرک کارشناسی، بقیه دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکترای عموماً مرتبط با حوزه کاریشان هستند، گفت: سطح تحصیلات مدیران و کارکنان سازمان مدیریت میادین بالاست و مدارک تحصیلی، عمدتاً متناسب با مأموریتهای سازمانی است.
سید سعید راد افزود: باید تلاش کنیم ارزش و جایگاه برند سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار را ارتقاء دهیم و لوگوی این سازمان را به «نشان اقتصادی شهرداری تهران» تبدیل کنیم.
وی با اعلام اینکه با توجه به اصل مشتری مداری باید خدمت رسانیمان را ارتقاء دهیم و پاسخگوی انتظارات و توقعات مردم و مسئولان از این سازمان باشیم، تاکید کرد: رفتار اقتصادی شهروندان در مناطق مختلف شهر، متفاوت است و متناسب با این تفاوت باید سیاستهای کاریمان را تعیین و اجرا کنیم.
اخلاق محوری و مشتری مداری را وظیفه خود میدانیم
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با اشاره به اینکه مدیران و کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره بار در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند و نماد سازمان مدیریت میادین محسوب میشوند، اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر باید با نگاه اقتصادی، درآمد بیشتری کسب کنیم و این مهم با تغییر نگرش و تغییر فرآیندها امکان پذیر است.
راد با بیان اینکه اخلاق محوری و مشتری مداری از طریق احترام به مشتریان و حرمت گذاشتن به آنها، وظیفه همه دست اندرکاران سازمان مدیریت میادین است، تصریح کرد: از مدیران میدانها تا کارگران بازارها باید با احترام با مشتریان برخورد کنند و در آن صورت است که هر مشتری به یک رسانه برای تبلیغ و ترویج این سازمان تبدیل میشود.
وی با اعلام اینکه استراتژی ما، تبدیل سازمان مدیریت میادین به نشان اقتصادی شهرداری تهران است، تاکید کرد: تا وقتی رضایت درونی تامین نشود، رضایت بیرونی حاصل نمیشود؛ به این معنا که برای آنکه بتوانیم رضایت شهروندان را جلب کنیم، ابتدا باید رضایت کارکنان سازمان را جلب کنیم.
سازمان مدیریت میادین از پتانسیل بالایی برخوردار است
راد با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین به عنوان یک سازمان با صلابت از پتانسیل بالایی برخوردار است، اظهار کرد: باید در حفظ جایگاه و ارتقای برند این سازمان بکوشیم و این مهم محقق نمیشود، مگر اینکه این مجموعه را متعلق به خودمان بدانیم و نسبت به آن تعهد داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در بحث مشتری مداری علاوه بر احترام به مشتری، مولفههایی همچون کیفیت خوب، قیمت مناسب و محیط مطبوع نیز اثرگذار است، تصریح کرد: بحث سلامت مردم، یکی از مهمترین مباحثی است که به صورت جدی مورد توجه قرار خواهیم داد.
قبل از سخنان مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، علی عفتی معاون بهره برداری و بهداشت این سازمان با ارائه گزارشی از سرمایه انسانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از جمله ۲ هزار بهره بردار و ۵ هزار کارگری که در میادین و بازارهای میوه و تره بار مشغول به کار هستند، دماسنج موفقیت این سازمان را کیسههای خرید پر و پیمان مشتریان و رضایتمندی شهروندان از عملکرد این سازمان دانست.
همچنین در این جلسه ۳ ساعت و نیمه، مدیران ۲۲ میدان میوه و تره بار پایتخت، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت میدان و بازارهای تحت پوشش خود، به صورت جداگانه، مسائل و مشکلات و نیز انتظارات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.