دادستانی همدان از ابتدای سال به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از 3 هزار مراجعه کننده رسیدگی کرد
حسن خانجانی موقر در گفتوگو با میزان با بیان اینکه دیدارهای حضوری با مردم جزیی از وظایف کاری خود و از سیاستهای دستگاه قضایی است، اظهار کرد: به همین منظور دادستانی همدان به طور مستمر و با هدف تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مطالبات آنها هر هفته دوشنبهها با همراهی معاونان در محل دادسرا پاسخگوی مردم است.
وی با تأکید بر اینکه نشست و برخاست با مردم در هر فرصتی آنها را امیدوار میکند، گفت: علاوه بر ملاقات عمومی در روزهای دوشنبه، دیدارهای چهره به چهره با مردم هم در مساجد و محلات به منظور حمایت از حقوق عامه و بررسی دغدغه مندیهای شهروندان نیز انجام میشود.
دادستان همدان تصریح کرد: در 9 ماهه نخست سال جاری 3 هزار و 584 نفر برای پیگیری مشکلات خود به این دادستانی مراجعه کرده که در نهایت با پیگیریهای انجام شده 68 درصد از این میزان، منتهی به نتیجه شده است.
وی افزود: مشکلات افراد با دستگاههای اجرایی، درخواست مرخصی از زندان، درخواست رأی باز و رأی کار، درخواست عفو و بخشودگی، درخواست استفاده از پابند الکترونیک، اعتراض به روند رسیدگی و تقاضای تسریع و نیز مساعدت در امور وثیقه عمده تقاضاهای مراجعه کنندگان بوده است.
بیشتربخوانید
انتهای پیام/